Diezelpower Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 Vasket bilene tidligere idag før drittværet kom igjen... Kommentarer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 Pene biler, hvor mye for 530?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 Det var to mørke herligheter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diezelpower Skrevet April 24, 2008 Forfatter Share Skrevet April 24, 2008 Gi-bort pris nå for tiden: http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... .svl=Bilde Min til salgs... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 Tøffe biler. Ang priser så tror jeg du har helt rett, virker som markedet er ganske mettet på litt dyrere diesel biler om dagen. Så på en 06 530dat til 499' her for ikke så lenge siden. Ikke langt nær så fresh som din men alikevel. Merket det også når jeg prøvde å selge min, ingen respons når jeg la den ut til 279'. Lykke til med salget, det var en kul slede det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 2 stk. deilige biler det der kan jeg spørre hvilke angel eyes du bruker på e46'en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H4kon Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 .?. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H4kon Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 Knall fine biler begge to Digger BMWer med sinna sort front Men de felgene på E60`n var helt forferdelige, du kunne sikkert fått 100k ekstra for bilen men noen andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 Knall fine biler begge to Digger BMWer med sinna sort front Men de felgene på E60`n var helt forferdelige, du kunne sikkert fått 100k ekstra for bilen men noen andre tenkte akkurat det samme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 fekk frysninger på ryggen eg nå. Dei bilane va skummelt herlige!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinis Skrevet April 24, 2008 Share Skrevet April 24, 2008 Hehe, noen sliter med boliglånsrenta, mens andre mesker seg med sånt noe snadder! Fantastiske biler, men litt enig i kritikken ang. felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diezelpower Skrevet April 25, 2008 Forfatter Share Skrevet April 25, 2008 2 stk. deilige biler det der kan jeg spørre hvilke angel eyes du bruker på e46'en? Ebay angel eyes til knappe 50 dollar. Jævla bra! Samme som predator chromium fra umnitza. Forresten Matt hos Umnitza er en jævla kødd og banditt så hold deg unna Umnitza. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet April 25, 2008 Share Skrevet April 25, 2008 Strøkne biler dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet April 25, 2008 Share Skrevet April 25, 2008 Nydelige biler! Den 330'en var rå Synes det ble litt mye harry-faktor over baken på 5-serien med voldsom bakrutesenk og spoiler, men ellers veldig lekker og gjennomført! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggenK Skrevet April 25, 2008 Share Skrevet April 25, 2008 Er det så forbanna mye å si om disse herlighetene igrunn? De er jo enkelt og greit råe!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå