Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke vits å diskutere med Fredrik :lol: alt som står på Wikipedia og Google streamer han så det holder :lol:

Javel... og du da... har du noe fornuftig å bidra med i diskusjonen ?... :?

Ron Jeremy: Jeg har ikke påstått at større bensinbiler i dag er mer økonomiske enn tilsvarende dieselbiler, men derimot påstår jeg at fremtiden tilhører bensinbiler med ladeluft. Mindre bensinbiler har forøvrig i mange sammenhenger en bedre totaløkonomi enn tilsvarende dieselbiler allerede i dag.

Strøm som er framtiden da :lol:

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Strøm som er framtiden da :lol:

Du er nok den eneste som synes at den kommentaren er morsom. Er dette virkelig alt du klarer å komme med etter at denne diskusjonen nå har pågått i nesten tre uker ?... Hvorfor er strøm fremtiden når det gjelder biler og hvorfor er strøm evt. ikke fremtiden når det gjelder biler ?... :-k

Skrevet

kan jeg bare komme med en liten ot nå som dere er inne på diesel kontra bensin og slikt. Dieselprisene stiger joe hele tiden nå, og det er jo spådd til at diesel prisen skal overstige bensin i nær fremtid. Er dette grunnet at 70% av nye biler nå blir solgt med diesel motorer? større etterspørsel, og mindre forbruk gir høyere pris på diselen? kan det ligge noe i det? eller er jeg helt på jordet? hehe

edit: noen nevnte strøm er fremtiden her. Regner med at det var for å være morsom, men jeg tenkte litt over det.

Vil ikke det være veldig negativt for husstandene her i norge? Altså, da får jo ikke staten inn sine millioner i avgifter på fosilt brennstoff, dermed må de finne en annen måte å få krevd inn penger. Dette vil vel da mest sannsynlig gå utover strøm prisene? hardt også kan jeg se for meg... hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...