Azeton Skrevet Mai 1, 2008 Skrevet Mai 1, 2008 bare å montere. man mister ikke lappen. har du uflax å blir "tatt" for det får du bare innkalling til kontroll.. jeg skaffer foresten for 900kr pr sett. Skaffer du H4 da?
Frode D Skrevet Mai 1, 2008 Skrevet Mai 1, 2008 Å miste lappen hadde vært en passende straff det Er så forbanna irriterende å bli møtt av biler med "uekte" xenon. Da mener jeg som ikke har satt inn reflektor for xenon. Det som er viktig er å ta lysjustering når man monterer xenon... Var mange biler som blinket på meg før, men etter jeg justerte de har ingen biler blinket på meg. Og jeg har snakket med kjentsfolk om det blender, og det gjør det ikke. Så ikke ta alle under samme kam MEN, jeg skjønner frustrasjonen over de som blender så sykt..
///Mysild Skrevet Mai 1, 2008 Skrevet Mai 1, 2008 syntes mange biler som kommer rett fra fabrikk også har høye lys jeg...
Superbeetle Skrevet Mai 1, 2008 Skrevet Mai 1, 2008 syntes mange biler som kommer rett fra fabrikk også har høye lys jeg... Det er bare det at bilene fra fabrikk er altfor høye
aloebiz.net Skrevet Mai 1, 2008 Skrevet Mai 1, 2008 Har møtt noen toyota hiace med ettermontert xenon.. jeg ser ikke en dritt etter å ha møtt en sånn!!!!!!!!!!
antiloop Skrevet Mai 1, 2008 Skrevet Mai 1, 2008 Helt klart viktig å få justert lykter etter montering av Xenon. Jeg fikk mine justert hos Emm sport i Trondheim og har aldri opplevd at noen har blinket med lysene på grunn av mine lys.
Dr_S Skrevet Mai 2, 2008 Skrevet Mai 2, 2008 lol! dummeste jeg har hørt... Kunne ikke sagt det bedre selv
Hoem Skrevet Mai 2, 2008 Skrevet Mai 2, 2008 Har møtt noen toyota hiace med ettermontert xenon.. jeg ser ikke en dritt etter å ha møtt en sånn!!!!!!!!!! Jeg kjører en toyota hilux med ettermonteret xenon i nær, fjern, fjern fjern fjern fjern og fjern, altså alle fjernlysa. Uansett så er det ingen som blinker på meg når jeg kjører med nærlys, men har opplevd at de blinker når jeg kjører med fjernlys, selv om de er JÆVLIG langt unna, tro det dem som kan
Peer Skrevet Mai 2, 2008 Skrevet Mai 2, 2008 Blei stoppa med ettermontert xenon på onsdag, ble sendt til teknisk kontroll av de bare.. regner med at det holder med å sette i halogen og så bytte tilbake til xenon igjen etter kontrollen.
buskmann Skrevet Mai 2, 2008 Skrevet Mai 2, 2008 Det skal store tekniske mangler til før man mister lappen. Og det avhenger litt av politijuristen på vakt. Eksempelvis kjøre bil uten lys på natta, uten bremser på for- eller bakhjulene eller sommerdekk på snøføre. Alle de vil jeg tro medfører beslaglagt førerkort, hvis man blir stoppet. Straffen for ulovlig ettermonterte xenon-lys, er etforenklet forelegg på 2000 kr, så vidt jeg kan se. Ofte nøyer politiet seg med å gi en advarsel, som blir loggført. Da kan man regne med at forelegget kommer hvis man blir stoppet en gang til.
Dr_S Skrevet Mai 2, 2008 Skrevet Mai 2, 2008 Hvis bilen er i så dårlig teknisk stand at den ikke kan kjøre videre, blir den avskiltet og fører kan risikere førerkortbeslag.
cmn Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 Er nok litt mer jobb en bare å bytte pæra.... Er da ikke mye mer. Er jo bare å sette xenonpære i lykta, og pluggen fra den originale pæra inn på boksen/ballasten til xenonpæra. Bytter jo bare pæra og setter boksen/ballast mellom pæra og pluggen. Fort gjort det. Gjorde det på en E36 i forrige uke.
Kjennern Skrevet Mai 3, 2008 Skrevet Mai 3, 2008 Er nok litt mer jobb en bare å bytte pæra.... Er da ikke mye mer. Er jo bare å sette xenonpære i lykta, og pluggen fra den originale pæra inn på boksen/ballasten til xenonpæra. Bytter jo bare pæra og setter boksen/ballast mellom pæra og pluggen. Fort gjort det. Gjorde det på en E36 i forrige uke. Vet da det, men da er det ikke helt lovlig heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå