Alpine White Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 Legger ut litt info om bilen min: BMW 320 D, Alpinhvit Kjøpt ny hos Strandveien Auto i Trondheim April 2008 Utstyr som kan nevnes: Comfortpakke Komplett M-sportspakke BMW individual mørke bakre sideruter og bakrute Sort dakotaskinn Navigasjon profesjonell Hi-Fi høytalersystem Usb tilkobling for usb/I-Pod Bluetooth grensesnitt talestyring Multifunksjonstaster ratt Alarmsystem Modifiseringer: Hjul: Iforged Essen, "flat Black" finish. 8,5” x 20” og 10” x 20” Toyo Proxes 235/30-20 og 285/25-20 Justerbart senkesett - KW variant 2 Tonede ruter sideruter foran. Hvite angeleyes og kurve/tåkelys Kommende modifiseringer: Lakkering av tak - sort Sorte, evt karbon nyrer Sort/hvite roundel karbonemblemer Kerscher karbonleppe under M-tech fangeren Ny bakdiffuser med ”eksosblås” på hver side Bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 Woho! Lekkert!! Er en prikk lik E92 her på Flisa.. Den får straks Iforged essen i gullfinish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 sånn den skal se ut!! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 sånn den skal se ut!! =) x 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 NYDELIG BIL! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 Rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
allern Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 meget riktige mods Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 sånn den skal se ut!! =) x 2! Dette er en meget god arvtaker etter E46Ci! Denne bilen blir bare bedre og bedre for hver gang jeg ser den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 Fy faen, gratulerer med sinnsykt pen bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 Nydelig bil! Hvit e92 er så rett, og felgene og senk sitter som et skudd. Defintivt en drøm jeg skal oppfylle så snart jeg er ferdig på skolen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 Nydelig E92 med de absolutte rette modifikasjonene. Enig med stort sett de fleste kommende modifikasjonene utenom sort tak. Det er tøft, men begynner, etter min mening, å bli altfor oppbrukt på hvite biler og begynner faktisk å bli litt småkjedelig.. Men det er selvfølgelig opp til enhver enkelt å vurdere/mene.. Nydelig er den iallefall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelgePer Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 Kjempeflott bil! Vekte habegjær denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 oh nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 6, 2008 Share Skrevet Mai 6, 2008 Meget pent! Liker som regel ikke svarte felger, men denne passet det virkelig på!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Mai 7, 2008 Share Skrevet Mai 7, 2008 hmmm, de felgene er rett og slett råe!! men i sorte så syns jeg detaljer drukner litt.. men man kan alle tiders lakke dem i annen farge.. tror bilen din vil se lekker ut med mine felger:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå