caaatooo Skrevet Mai 28, 2008 Share Skrevet Mai 28, 2008 fra gatebil våler: SKAMRÅTT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 update:Karbon diffuser montert bak. Svendsen Eksos har stått for montering av ny eksos. Ble det Svendsen universal eksos eller kjøpte du Eisenmann, Hartge, el lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 Hvordan var det å kjøre bilen så senket og med 20" på langtur fra Trøndelag til Våler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpine White Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2008 Ble det Svendsen universal eksos eller kjøpte du Eisenmann, Hartge, el lignende? Ble Svendsen Eksos ja Hvordan var det å kjøre bilen så senket og med 20" på langtur fra Trøndelag til Våler? Synes bilen er veldig god å kjøre. Har ikke så stivt oppsett. Bildet fra gressplenen lyver litt, den er ikke så lav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 Hva slags senkesett kjører du med..? Må ellers tilføye at bilen din er svært, svært, nydelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 30, 2008 Share Skrevet Mai 30, 2008 Trodde JEG hadde lav bil jeg! Skamrå denne her Det som er gull med malt tak i forhold til folie er jo at du får skikkelig "shine" i det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Mai 30, 2008 Share Skrevet Mai 30, 2008 Hva slags senkesett kjører du med..? Må ellers tilføye at bilen din er svært, svært, nydelig.. Justerbart senkesett - KW variant 2 Står i første post. En annen ting; gjør ikke dere med traktormotorer dere noen kritiske tanker rundt det her med chipping? Er automatkassa i en 520 konstruert for å takle 500NM feks? Tror dere ikke det er noen andre grunner enn avgifter/pris som gjør at BMW ikke tyner hver eneste lille newton? Fin bil forresten. Men jeg er fortsatt ikke helt fortrolig med E92-karosseriet... Synes særlig dette gjør seg gjeldene ved mye senk. Er for "såpestykke" liksom, ikke markante skjermbuer osv. For lite som bryter opp som nevnt tidligere. Hjula forsvinner opp i karosseriet bare, ingenting som bryter opp overgangen mellom hjul og bil... Ellers synes jeg det blir veldig feil med diesel i en slik "sportslig" bil. Blir som en stor, veltrent kar med pipestemme - henger ikke helt sammen liksom... Og ja, jeg har prøvd denne "fantastiske" 177hk versjonen. Syntes den var dritkjedelig - iallefall i en "sportslig" bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Mai 31, 2008 Share Skrevet Mai 31, 2008 NYDELIG BIL<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H4kon Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 På den nye faceliften som kommer (/m 177hk) lover hartge 226hk chip ja. Mht girkassen så tror jeg ikke det er noe problem, de gamle e36 m3 kassene holder jo over 800nm Flott bil er dette uansett, den så skamlav ut på det gressbilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 Kan jo ikke sammenligne en manuell M-kasse mot automatkassen til en 520... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 Har vi snakka om 520 med automat? Trudde vi snakka om 320D med 6 trinns jeg? Trur ikke det er noe problem med den kassa, klarer nok fint momentet fra en chip. Angående E36 m3 kassa så stemmer nok 800nm ganske bra, helt avhenging av hvordan man kjører. motoren min bremser rundt 950 nm så håper den holder en liten stund hvertfall. Veit om minst en her på forumet som knela e36 m3 kassa på under 200mil. Prata med Tronrud angående hvordan de stilte jeg til chip trimming (e92 320D) og de sa vel på en snill måte at hvis man ikke snakker så høyt om det så er det ingen som sier noe angående garantisaker. Men uansett hvis man chipper bilen hos hartge så overtar de garanti på motor. Ps: noen som veit om e92 oxo kommer med facelift nå i oktober? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 En annen ting; gjør ikke dere med traktormotorer dere noen kritiske tanker rundt det her med chipping? Er automatkassa i en 520 konstruert for å takle 500NM feks? Tror dere ikke det er noen andre grunner enn avgifter/pris som gjør at BMW ikke tyner hver eneste lille newton? Jeg nevnte automatkassa i en 520 som et eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 Jeg tror ikke det skal være noe problem. HARTGE overtar jo garanti og alt på motor og som kjent bruker jo HARTGE lang tid på å utvikle et slikt produkt som dette. Jeg har med andree ord ingen skepsis til HARTGE sin løsning.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 Ps: noen som veit om e92 oxo kommer med facelift nå i oktober? Har ikke hørt noe om facelifting av E92, selv om E90 får seg en frisering. E92/93 har jo bare vært på markedet i ett års tid, så det ville vært rart dersom disse blir oppgradert allerede nå. E90/E91 har vært på markedet siden 2005, så for disse kommer nok faceliften snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 Dette er bilen din ja altså?! Sto parkert en 4-5 biler unna meg på Våler da Skamrå E92! Har egentlig ikke så mye mer og si enn det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå