N.E.W. Skrevet Desember 9, 2011 Skrevet Desember 9, 2011 Har alltid digget slike små "bubblecars" Fronten på Champion er så godt som identisk med Maico 500:
TheEspenK Skrevet Desember 9, 2011 Skrevet Desember 9, 2011 Flere veeeeldig nyttige hint:- Bilen ble ikke designet etter krav fra kong Håkon - Det er ingen historiske beviser på at Bill Clinton noen gang har kjørt denne bilen. Oscar Wilde sa en gang noe som man på et vis kan knytte til denne bilen som aldri ble nedskrevet. "Jo mer jeg lærer menneske å kjenne jo gladere blir jeg i min hund" Venter i spenning på neste bil
Tzunami Skrevet Desember 11, 2011 Skrevet Desember 11, 2011 Siden det ikke har kommet noe bil enda så sniker jeg inn en i mellomtiden;) Tips: det er IKKE en Ferrari;)
Inline six Skrevet Desember 11, 2011 Skrevet Desember 11, 2011 Enten MR2 eller Pontiac Fierro som er ombyggd for å ligne en Ferrari. Hva som er så stas med slike biler har jeg aldri skjønt. Hundebæsj blir ikke konfekt det heller selv om man pakker det inn i sølvpapir
Glenglen Skrevet Desember 11, 2011 Skrevet Desember 11, 2011 Må bare nevnes at den "ferrarin" der hadde utrolig smekre speil
Tzunami Skrevet Desember 12, 2011 Skrevet Desember 12, 2011 Den var visst litt for lett gitt:p er Toyota mr2 ja;) er vel replika org. speil til testarossa tror jeg?
Tzunami Skrevet Desember 18, 2011 Skrevet Desember 18, 2011 er jo e23bimmer.. sin tur, men kan komme med en i mellomtiden. sikkert mange som tar den fort men..
FredrikE24 Skrevet Desember 18, 2011 Skrevet Desember 18, 2011 Dette er for en bil da dere? Merke og modell
Robkill Skrevet Desember 18, 2011 Skrevet Desember 18, 2011 Skoda OctaviaHva er dette? Renault Rodeo!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå