knut_olestad Skrevet Februar 17, 2012 Skrevet Februar 17, 2012 Det ser ut til å være targatak, kan det være Supra?
fish Skrevet Februar 17, 2012 Skrevet Februar 17, 2012 Er temmelig sikker på at dette er en Honda NSX.
Tzunami Skrevet Februar 17, 2012 Skrevet Februar 17, 2012 når du sier det så er jeg temmelig sikker på det jeg også!
Telcontar Skrevet Februar 17, 2012 Skrevet Februar 17, 2012 Er temmelig sikker på at dette er en Honda NSX. Du har nok rett ja, Setene ser ihvertfall identiske ut https://sundaydrivenyc.files.wordpress. ... rior-3.jpg
fish Skrevet Februar 17, 2012 Skrevet Februar 17, 2012 Var setene som gav meg hintet. Ble faktisk "lurt" av vingen.
awt Skrevet Februar 17, 2012 Skrevet Februar 17, 2012 Selv om dere har gått videre, kan jeg ihvertfall bekrefte at Honda (egentlig Acura på bildet) NSX var riktig.
TheEspenK Skrevet Februar 19, 2012 Skrevet Februar 19, 2012 Liver opp tråden mens vi venter på hansh....... Verdens mest solgte bil og dette er den sursøte versionen Rett fra salgs-broshyren "samme flotte karosseri som originalbilene, men desto kjappere akselerasjon. Kun for offensive sjåfører! "
Skrullex Skrevet Februar 19, 2012 Skrevet Februar 19, 2012 Verdens mest solgte bil og dette er den sursøte versionen Rett fra salgs-broshyren "samme flotte karosseri som originalbilene, men desto kjappere akselerasjon. Kun for offensive sjåfører! " Ahlgrens sursukrede biler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå