Skrullex Skrevet Februar 19, 2012 Skrevet Februar 19, 2012 Siden det kan virke som "hansh" har gått i dvale, legger jeg ut en ganske så lett en;
Skrullex Skrevet Februar 19, 2012 Skrevet Februar 19, 2012 Nesten, men ikke helt.... Amerikanskprodusert, dette er vel en'96 modell. (syvende generasjon)
knut_olestad Skrevet Februar 19, 2012 Skrevet Februar 19, 2012 Impala SS, Caprice har flate hjulbuer bak. Noen andre får fortsette, jeg stoler enda ikke på nettet mitt..
Skrullex Skrevet Februar 19, 2012 Skrevet Februar 19, 2012 Impala SS, Caprice har flate hjulbuer bak.Noen andre får fortsette, jeg stoler enda ikke på nettet mitt.. Impala SS, Caprice har flate hjulbuer bak. Noen andre får fortsette, jeg stoler enda ikke på nettet mitt..
TheEspenK Skrevet Februar 20, 2012 Skrevet Februar 20, 2012 Verdens mest solgte bil og dette er den sursøte versionen Rett fra salgs-broshyren "samme flotte karosseri som originalbilene, men desto kjappere akselerasjon. Kun for offensive sjåfører! " Ahlgrens sursukrede biler Hehe riktig det skrullex!Om ikke verdens beste så i hvertfall verdens kuleste godteri
knut_olestad Skrevet Februar 20, 2012 Skrevet Februar 20, 2012 Hvilken bil stammer denne fra, det holder med merke:
knut_olestad Skrevet Februar 20, 2012 Skrevet Februar 20, 2012 Helt riktig N.E.W Den gangen man bygde vakre motorer
Fredrik Skrevet Februar 20, 2012 Skrevet Februar 20, 2012 Tidlig Bugatti.... Det er ganske sikkert en Bugatti 35 motor i en eller annen konfigurasjon. Det finnes ikke alt for mange biler med en rekkeåtter i historien... og denne motoren er i tillegg en av de mest vellykkede racingmotorene igjennom alle tider mhp. antall løp vunnet (forutsatt at det er en Bugatti 35 motor). Litt ekstra informasjon (enten fra svareren og/eller spørreren) gjør konkurransen mer interessant...
knut_olestad Skrevet Februar 20, 2012 Skrevet Februar 20, 2012 Tidlig Bugatti.... Det er ganske sikkert en Bugatti 35 motor i en eller annen konfigurasjon. Det finnes ikke alt for mange biler med en rekkeåtter i historien... og denne motoren er i tillegg en av de mest vellykkede racingmotorene igjennom alle tider mhp. antall løp vunnet (forutsatt at det er en Bugatti 35 motor). Litt ekstra informasjon (enten fra svareren og/eller spørreren) gjør konkurransen mer interessant... Motoren stammer fra en Bugatti 43 Grand Sport, men er som du sier en 35. Da 43 GS ble introdusert i 1927 var den blant de aller første gatebilene som toppet 100 mph. Motoren er forøvrig kompressormata og leverer 120 hk. Og her finner dere noen bilder av bil og motor: http://www.highmountainclassics.com/tex ... ine-2.html
Hansh Skrevet Februar 20, 2012 Skrevet Februar 20, 2012 Jeg gikk ikke i dvale, men måtte nå et fly til Vigra for helgen så derfor fikk jeg ikke med den videre dialogen her, men tillater meg da å snike inn en lekker sak her:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå