knut_olestad Skrevet Januar 23, 2013 Skrevet Januar 23, 2013 Minner endel om Mazda, men klarer ikke koble hvilken modell det skulle være i såfall.
Kvasi Skrevet Januar 23, 2013 Skrevet Januar 23, 2013 Første jeg tenkte men jeg vet at det ikke er Mazda, hadde RX2 back in the days og tror at jeg har peil.. Såh, Toyota. Får ikke det heller helt til å stemme. Var ikke typisk de å ha den luftetingen på C stolpen, og her er det jeg gir opp.
Kvasi Skrevet Januar 23, 2013 Skrevet Januar 23, 2013 Som fikk meg til å lure litt mer.. Det er en Datsun så klart..
Julian Sommer Skrevet Januar 23, 2013 Skrevet Januar 23, 2013 Dere har ihvertfall rett i at det er Japansk, dette er nok en Honda coupe 7
Fredrik 90 Skrevet Januar 24, 2013 Skrevet Januar 24, 2013 Den Tucker filmen er også ganske grei... Så den for mange år siden, ganske interessant film igrunnen Kunne godt tenkt meg å se den igjen.
Julian Sommer Skrevet Januar 24, 2013 Skrevet Januar 24, 2013 Stemmer det, Fredrik 90 legger ut neste bil (selvom han ikke tok med Torpedo, hehe)
Fredrik 90 Skrevet Januar 24, 2013 Skrevet Januar 24, 2013 Stemmer det, Fredrik 90 legger ut neste bil (selvom han ikke tok med Torpedo, hehe) Den må jeg gi videre til Knut da jeg sitter her med ett forpu....t appleprodukt av en IPad som det ikke går å lagre og leste opp bilder med Han hadde jo det helt riktige navnet også selv om jeg var bitte litt tidligere ute.
fish Skrevet Januar 24, 2013 Skrevet Januar 24, 2013 Stemmer det, Fredrik 90 legger ut neste bil (selvom han ikke tok med Torpedo, hehe) Den må jeg gi videre til Knut da jeg sitter her med ett forpu....t appleprodukt av en IPad som det ikke går å lagre og leste opp bilder med Han hadde jo det helt riktige navnet også selv om jeg var bitte litt tidligere ute. Er vel ikke produktet det er noe galt med.. Er vel heller eier/bruker.. Dette bildet er akkurat nå lastet inn fra nettleseren på brettet, lagret og nå postet i tråden. Sent from my iPad using Tapatalk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå