Gå til innhold

Gjett bilen


D.C.V
 Share

Anbefalte innlegg

Første jeg tenkte men jeg vet at det ikke er Mazda, hadde RX2 back in the days og tror at jeg har peil..

Såh, Toyota. Får ikke det heller helt til å stemme. Var ikke typisk de å ha den luftetingen på C stolpen,

og her er det jeg gir opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det, Fredrik 90 legger ut neste bil (selvom han ikke tok med Torpedo, hehe) :)

Den må jeg gi videre til Knut da jeg sitter her med ett forpu....t appleprodukt av en IPad som det ikke går å lagre og leste opp bilder med :evil: Han hadde jo det helt riktige navnet også selv om jeg var bitte litt tidligere ute. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det, Fredrik 90 legger ut neste bil (selvom han ikke tok med Torpedo, hehe) :)

Den må jeg gi videre til Knut da jeg sitter her med ett forpu....t appleprodukt av en IPad som det ikke går å lagre og leste opp bilder med :evil: Han hadde jo det helt riktige navnet også selv om jeg var bitte litt tidligere ute. :wink:

Er vel ikke produktet det er noe galt med.. Er vel heller eier/bruker.. Dette bildet er akkurat nå lastet inn fra nettleseren på brettet, lagret og nå postet i tråden.

ajy6etej.jpg

Sent from my iPad using Tapatalk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...