Fredrik Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 Venturi 400 GT Det er korrekt... du kan sikkert legge ut en ny bil hvis du har lyst...
Galro Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 Til å ha lagt ut oppgave, synes jeg A.Teserud er farlig stille.
Galro Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 Ok, her kommer det en bil som sannsynligvis ikke satset på å bli storselger i Vatikanet. Hva er det? Bilen har en rekke teknikse nyvinninger og artige detaljer. Den ble blandt annet levert med elektrist hardtop (slik som man fant på Fords Skyliner). Priser året den ble lansert var $10,000, men denne ble senere justert opp for å dekke produksjonskostnadene. Det ble kun solgt to stk.
Der Barockengel Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 Ok, her kommer det en bil som sannsynligvis ikke satset på å bli storselger i Vatikanet. Hva er det? Du sier bilen ikke ville slått an i Vatikanet... Hadde det vært populært blant medelevene hvis man ble kjørt til skolen i denne bilen i ungdomsskoletiden?
Galro Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 Vel, jeg tror nok medelever hadde jeg forbundet navnet med litt annen kjøring enn hva som er vanlig i en bil. Det er navnet som er hovedgrunnen til at jeg ikke tror den egner seg for medlemmer av Vatikan-staten og dens tilhengere.
Der Barockengel Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 Det er navnet som er hovedgrunnen til at jeg ikke tror den egner seg for medlemmer av Vatikan-staten og dens tilhengere. Neivel - men kan man rope bilnavnet til fotballsupportere rett etter at laget deres har tapt en viktig kamp?
Galro Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 Tja, nå har jeg aldri vært noen fotballsupporter eller drevet et fotball-lag før, så det må du nesten finne ut av selv. Navnet er kanskje populært i "x-rated" filmer?
fish Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 Hmm... Kan det være en Doggy Style MKII eller en Focker Shaggy Saloon?
Galro Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 Beklager Fish, men morsomme navn uansett (du fant dem på, sant?). Det skal sies at ordet ikke betydde noe spesielt da bilen var i produksjon, men i moderne tid virker det litt malplassert på en bil. Kraftkilden var hentet fra Cadillac. Bilen skulle være "tidenes bil", en Überbil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå