Gå til innhold

Hva irriterer deg mest med bilen din?

fish
 Share

Anbefalte innlegg

De var via diagnoseporten jeg tenkte ja, men ser ikke ut som det er helt rett frem det heller. Tror likevel det er mulig på en eller annen måte. :)

...når du sier det så det er ikke alltid blinklysene mine slår seg av heller etter jeg har svingt, men har ikke helt klart å irritere meg over det. Tror jeg.

Vel, disse tingene ble jeg fort vant med og tenker ikke over dem. De greiene jeg listet opp er i grunnen bare bagateller. Kjøregleden og følelsen av å kjøre bimmeren gjør at jeg glemmer alt dette :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 273
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det der med lyktespylinga irriterer meg også, ikke bare en sprut men to!!

En annen ting er når man skal skru av blinklyset selv så er det så liten motstand i hendelen at det er så lett å blinke motsatt vei i stede. Så stresser man og blinker andre veien igjen og så motsatt vei igjen....... :roll: Det er også for liten motstand mot fjernlyset også, er man litt for rask og hardhendt på hendelen så risikerer man å blende motgående trafikk.

Hvis man har knyttet mobilen opp til Bluetoothen i bilen og man prater i telefonen i det man setter seg inn i bilen og starter så bryter telefonen.....utrolig irriterende :evil:

På E34en så er det att panseret er hengslet i framkant av motorrommet, veldig tradisjonelt BMW men jævlig tungvindt og upraktisk.

Dørlomma i fordørene stikker for langt ut, slik at du har lett for så sparke borti med foten når du går inn og ut av bilen, kunne til fordel ha vært litt lengre og smalere.

Brytere til vindusheisen kunne vært plassert ute på dørene og ikke i midtkonsollen hvor små barn har lett for å komme til, har en viss liten niese som synes disse knappene er uhyre morsome å trykke på under kjøring (for ikke å glemme nødblinken) :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brytere til vindusheisen kunne vært plassert ute på dørene og ikke i midtkonsollen hvor små barn har lett for å komme til, har en viss liten niese som synes disse knappene er uhyre morsome å trykke på under kjøring (for ikke å glemme nødblinken) :wink:

liker å ha de i midtkonsollen jeg, da slipper man å bytte hånd for å gjøre noe med rutene når man kjører (kjører jo stort sett med høyrehånda ledig og venstre på rattet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(...)En annen ting er når man skal skru av blinklyset selv så er det så liten motstand i hendelen at det er så lett å blinke motsatt vei i stede. Så stresser man og blinker andre veien igjen og så motsatt vei igjen....... :roll: (...)

Dette irriterte meg også, til jeg fant ut at man skrur av blinklyset ved å ta hendelen samme vei som man blinker for å skru av. Vil tro det er det samme på E90 også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(...)En annen ting er når man skal skru av blinklyset selv så er det så liten motstand i hendelen at det er så lett å blinke motsatt vei i stede. Så stresser man og blinker andre veien igjen og så motsatt vei igjen....... :roll: (...)

Dette irriterte meg også, til jeg fant ut at man skrur av blinklyset ved å ta hendelen samme vei som man blinker for å skru av. Vil tro det er det samme på E90 også.

har dere ikke 3 blink inne ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg over at bilen låser seg opp og igjen i ett sett om jeg vasker bilen og har nøkkelen i lomma. En annen ting er at bagasjeluka (automatisk) lar seg åpne selv om det er en hindring i veien for den, feks når bilen står i garasjen. Skulle tro at ryggesensorene kunne vært koblet opp mot bagasjeluka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har dere ikke 3 blink inne ?

Joda, men hender det er behov for å blinke mer enn det uten at man svinger nok på rattet til at det skrur seg av selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg over at bilen låser seg opp og igjen i ett sett om jeg vasker bilen og har nøkkelen i lomma.

Det der har jeg også irritert meg over. Det er vel i grunnen et luksusproblem for oss med Comfort Access :P Min workaround er å la nøkkelen stå i bilen mens jeg vasker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sport + = Traction av, men "ESP" på..

DSC off = Comfortmodus

Man har med andre ord valget mellom "kjedelig", eller "slapt".

:stupid:

Ellers strålende fornøyd, med unntak av at den "dra foten under fangeren" funksjonen for å åpne bakluka har en tendens til å ikke ville reagere når du står med hendene fulle med tunge greier... #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sport + = Traction av, men "ESP" på..

DSC off = Comfortmodus

Man har med andre ord valget mellom "kjedelig", eller "slapt".

:stupid:

Ellers strålende fornøyd, med unntak av at den "dra foten under fangeren" funksjonen for å åpne bakluka har en tendens til å ikke ville reagere når du står med hendene fulle med tunge greier... #-o

Sikker på du ikke kan deaktivere alt som har med dsc, traction, esp osv ved å holde inne en knapp i ca 5 sekund eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...