flottasso Skrevet Mai 15, 2008 Share Skrevet Mai 15, 2008 -Spylerveske-tanken lekker -Knirking i vinduer framme -Foring gåen bak(?) -Småsteiner setter seg fast mellom endestussene på Scorpion anlegget -Sur lukt fra klima ved oppstart -Liten rust-start ved kanten på passasjerdøra framme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Mai 15, 2008 Share Skrevet Mai 15, 2008 Savner ett 6. gir siden BMW liker lav utveksling.. (Hvorfor går Carinaen med 1.6 til 100 på 2. gir mens BMW'en ikke gjør det?) Kasettspilleren som jeg enda ikke har hatt tid til å bytte ut.. At jeg heller ikke har fått skiftet radiator til A/C enda, men får mer og mer lyst for hver varme dag vi har! At skruen til verktøyskuffen i bagasjelokket på mystisk vis er knekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 15, 2008 Share Skrevet Mai 15, 2008 Slenger på noen jeg: At bremsene skriker i 1 sekund med engang jeg bremser.. At stolen i passasjersiden ikke kan senkes i ræva slik den kan på førersiden.. At jeg mangler ett deilig interiør.. At Bremsene mine er så små... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plumbo79 Skrevet Mai 15, 2008 Share Skrevet Mai 15, 2008 Bensinforbruk og tikking Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Mai 15, 2008 Share Skrevet Mai 15, 2008 At M20 ikke holder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Mai 15, 2008 Share Skrevet Mai 15, 2008 at jeg ikke får opp vinduet. at spylevesketanken lekker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet Mai 15, 2008 Share Skrevet Mai 15, 2008 Lager-pipelyden som er i ventilasjonsvifta! Bra det er flere.. Utrolig irriterende, samt at vifta aldrig klarer å bestemme seg for hvor fort den skal gå.. En annen ting som irriterer meg er at rattet knirker, til tider kanker det skikkelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 15, 2008 Share Skrevet Mai 15, 2008 -coupeen støyer endel i høye hastigheter. -steinsprut i fleng -vil ha m3 front og m3 speil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 15, 2008 Share Skrevet Mai 15, 2008 Att jeg må selge den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mai 15, 2008 Share Skrevet Mai 15, 2008 Rust.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkis Skrevet Mai 15, 2008 Share Skrevet Mai 15, 2008 at det knirker når cab'en er på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mai 15, 2008 Share Skrevet Mai 15, 2008 E30en: At jeg har stygg lakk med riper og litt overflaterust. At jeg ikke har m-tech2 sideskjørt til den. At den er alt for lav, uten å se lav ut. At den står på bukker uten bakstilling eller styring. At jeg ikke har hjerte til å kvitte meg med den til fordel for en nyere bil. E34 touringen: Klunking i forstilling. Vibrasjon i rattet i 80-100. Sliten lakk. AC fungerer ikke (mye værre å ha defekt AC, enn å ikke ha AC i det hele tatt.) Kjedelige 15" originalfelger. E34 sedanen: At den står å tar opp plass utenfor huset, og at ingen vil kjøpe den pga gåen toppakning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samaraiuz Skrevet Mai 15, 2008 Share Skrevet Mai 15, 2008 Missliker: -1 tett vindusspyler dyse -vindusheis passasjerside hakker -clutch knirker -rattet har en gnisselyd i en spesiell vinkel til venstre -sentrallåsen til bagasjerommet funker ikke. -også alt annet småtjafs:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mai 15, 2008 Share Skrevet Mai 15, 2008 merkeli vibrering i clutchen ved sluuuuring i 1.gir. at den er litt høy bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 15, 2008 Share Skrevet Mai 15, 2008 vel, det værste med E34 må være alle de satans klipsa. hele jævla bilen er jo klipset sammen! og etter noen år er ikke klipsa det de en gang var. hele bilen ramler jo i stavene. ellers må man vel påpeke en par ting til; - automatgir - dører som knirker - tett spylerdyse - for lite utstyr - rust i bagasjeromsluka, og alle som er til salgs er "diamantschwartz" og sikkert noen ting til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå