Morty999 Skrevet Mai 15, 2008 Share Skrevet Mai 15, 2008 bmw'en irriterer ikke meg der den står.. selv om det sikkert er den e28'en med mest rust i hele norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Mai 15, 2008 Share Skrevet Mai 15, 2008 Det som iriterer meg mest er: Katalysatoren er gåen og en selger skulle ha 16000kr for en ny en =O Og at det er noe galt med termostaten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Stokk1 Skrevet Mai 15, 2008 Share Skrevet Mai 15, 2008 At jeg ikke har kjøpt den enda ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Mai 15, 2008 Share Skrevet Mai 15, 2008 E36 325.. vindusheisene framme må byttes ikke eu gokjent knekt eksosklemme som lage en stygg lyd hele tida ikke en lett solg bil e30 325 (banebil) ikke registeret VW Taro 2,4d at den idioten som hadde bil før mæ glømt å sku på plass alle skruan han har løsna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre Skrevet Mai 21, 2008 Share Skrevet Mai 21, 2008 At alle typiske feil på e39 har kommet på rekke å rad (det føles i hvertfall sånn)... Sensor til PDC -> byttetHull på luftbelg til nivåregulering -> byttet belgLukt i klimaanlegget -> renset klimaanleggetTror det er lekkasje i klimaanlegget -> fylt på med gass for andre år på radViftemotstand til varmeanlegg kaputt -> byttet motstand4 defekte glødeplugger -> byttet til 6 nyeSprekk i frontrute -> satt inn ny frontruteFlatt batteri -> byttet batteri Pluss en del andre småting som steinsprut, bobler i lakk, fikk heldigvis nye dører, bakluke og fikset rust ved tanklokket på rustgarantien før den utløp. I tillegg har det blitt tatt storservice inkl. bytte av bremser rund baut ++ Vindusviskeren på førersiden knakk av som en krumkake da jeg åpnet panseret og glemte å dytte viskeren tilbake på ruten Akkurat nå så starter den når den selv vil og ikke når jeg vil (http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=81709) Pluss diverse knirk og knak og ikke minst at den er overfølsom for den minste ubalanse/rundhet i dekk/felger. For ikke å nevne det å åpne døra i regnvær, halve himmelen er jo inne i bilen før en rekker å si F...! Noe som kansje irriterer de bak meg mer enn meg er at når jeg gir skikkelig gass så kommer det et svart teppe og tåkelegger alt bak meg Det har vært et dyrt år! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Mai 21, 2008 Share Skrevet Mai 21, 2008 -Rust på bagasjeluke -Ikke xenon i grøftelys -Knapp til å åpnebagasjevindu ikke funker -Knekt kobling til spylerdyse -at lyktespyler ikke funker, fordi jeg fikk feil tank og ikke har giddi å borra et hull til enda. -Riper i lakken OVERALT -Antydning til rust i venstrehjulbue bak -Farge forsjell på panser etter at jeg måtte bytte det. Sikkert mye mer, men kommer ikke på i farten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snowhoe86 Skrevet Mai 21, 2008 Share Skrevet Mai 21, 2008 sier bare tikk tikk tikk tikk tikk også gåen diff.... som gjør at hver gang jeg girer ned med høyt turtall så "tuuuter" bilen...fint...tikk tikk...tuuuut....tikk tikk tikk....tuuuut...jeez^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottert Skrevet Mai 22, 2008 Share Skrevet Mai 22, 2008 Businessradioen/kassettspiller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Mai 22, 2008 Share Skrevet Mai 22, 2008 småvibrasjoner over alt og spes bak. det litt feiljusterte rattet, som må stå litt skjeivt for at bilen skal gå rett fram. Svake nærlys stygge lakken Bulkene og stripene på høgre side. Ellers konge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 22, 2008 Share Skrevet Mai 22, 2008 Irriterende klirrelyd ifra området rundt venstre framdekk, klikkelyd når jeg trykker inn bremsa, og stygg hyling ifra bremsenne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Mai 22, 2008 Share Skrevet Mai 22, 2008 Har lest litt i denne tråden nå og må si det er dårlig reklame for BMW. Virker som bilene er bare skrot, vet selvsagt at det ikke er tilfellet, men når det blir oppsamlet slik virker det sånn likevel. Må bare beklage, men jeg lo godt av noen innlegg, da av formuleringen på problemet, ikke problemet i seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snowhoe86 Skrevet Mai 22, 2008 Share Skrevet Mai 22, 2008 Har lest litt i denne tråden nå og må si det er dårlig reklame for BMW. Virker som bilene er bare skrot, vet selvsagt at det ikke er tilfellet, men når det blir oppsamlet slik virker det sånn likevel. Må bare beklage, men jeg lo godt av noen innlegg, da av formuleringen på problemet, ikke problemet i seg selv. men er jo det som er bra! selv om bilene har skjønnhetsfeil,tekniske feil eller bare irriterende små"feil" så er det fortsatt kun et bilmerke i våres hjerte BMW hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViBe^ Skrevet Mai 23, 2008 Share Skrevet Mai 23, 2008 At den er så forbanna lav, å eksosanlegget! (Bråker for mye) Lyst på nytt Å noen små lakkskader rundtom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Mai 26, 2008 Share Skrevet Mai 26, 2008 - Håndbrekket som aldri er stramt mer enn 1 uke av gangen! - Tåkelys som sprekker - Folk som ikke klarer å holde seg unna lakken! - overdreven oppmerksomhet fra hissig politi og ellers pengemangel til det man har lyst til å forbedre/bytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mai 26, 2008 Share Skrevet Mai 26, 2008 At diesel pumpa røk i helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå