Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

de har jo ikke så mye alternativ til dissel og bensin så dumt og sette opp begge så mye som de gjør nå om dagen, og er ikke noe bedre og kjøre kollektivt for det koster jo snart 30 kroner for en buss hjem :?

Skrevet

Oi da Hansh...

carlhaakon: kollektivtilbudet i Norge er og forlbir en svindyr vits. Hvem faen tar tog når det koster det dobbelte som å kjøre - fortsatt tatt i betraktning de perverse bensinprisene våre?

Skrevet

Må le når jeg ser drivstoffprisene rundt om på bensinstasjonene, heldigvis har jeg funnet en ubetjent stasjon som ligger avsides til som ikke gidder å justere prisen på diesel. Sist var prisen på normal bensinstasjon 12,80 for diesel, mens jeg fylte for 10,80. Men er vel et tidsspørsmål før mange andre også finner den og da blir vel prisen justert der også... Nyter det mens jeg enda kan.

Skrevet
Ja, hvis jeg skal til byen en tur, koster det meg 60,- tur-retur. :D (nå har jeg heldigvis studentkort da)

Blir uansett billigere med bil.

er ikke bare billigere med bil, det er raskere, man slipper sure bussførere og gamle damer med rulator som aldri kommer seg av bussen :P

Skrevet
Ja, hvis jeg skal til byen en tur, koster det meg 60,- tur-retur. :D (nå har jeg heldigvis studentkort da)

Blir uansett billigere med bil.

er ikke bare billigere med bil, det er raskere, man slipper sure bussførere og gamle damer med rulator som aldri kommer seg av bussen :P

Man kan dra når det passer og man sitter veldig mye bedre enn i de altfor trange bussetene som kanskje ikke er ledige en gang.

Skulle likt å vite hvor mange som må ta en stinkende gammel dieselbuss i stedet for å kjøre bil for at det faktisk skal være bedre for miljøet.

Akkurat som jeg skulle likt å vite hvor mye ekstra alle de andre bilene som må kjøre først i kø bak, så forbi idioten som sykler som en konge midt i veien når han ikke kjører bil. Mange av de køene er lange..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...