Steffan C Skrevet Mai 31, 2008 Skrevet Mai 31, 2008 Bekreftes! Jeg har fått masse kommentarer på min; de fleste av damer i 40-50 åra... Tror jeg detter ut av sofaen her. Helt klart den ultimate jeg- burde- like- MILF- BMW'n... .
Geir Anders Skrevet Juni 1, 2008 Skrevet Juni 1, 2008 Gikk ikke helt som planlagt for trådstarter, bomma på to ferjer i morges . Men det ble jo litt felleskjøring på vei hjem da Sanner. Vi var fire biler som "knivet" om å komme førs på båten . Men det beste var da vi skulle ta farvel på dekk i Horten. Meg, Dr_S, ///Magnus & Geir Anders stå å prater ved bilene. Bak Z'n til GeirA står en eller annen Merce Cab med to godt voksene damer. Føreren av Cab'n kommer ut, som viser seg å være Toppen Beck. Hun måtte bare se på den flotte bilen (GeirA sin). Går rundt å ser, og åpner døren og er stort sett meget imponert hvor stili den er. Men avslutter med å si, den skulle hatt lyst interiør. Så vi fikk da bekreftet hvilke damer man drar med en Z Coupè . Hadde jeg vært litt smart hadde jeg kapret Toppen!
Dr_S Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Skrevet Juni 25, 2008 Det ryktes at Geir Anders har tatt sommerferie og blir borte en stund. Sist observert på e-18 med hun her i passasjersetet :
SteffenM2 Skrevet Juni 25, 2008 Skrevet Juni 25, 2008 Kurt Nilsen er ikke alene med og ha sprekk i smilet altså?
[space] Skrevet Juni 26, 2008 Skrevet Juni 26, 2008 Får vel begynne å følge med på "Herskapelig" da Kanskje vi ser coupeen til Geir Anders sige rundt i bakgrunnen
Dr_S Skrevet Juni 26, 2008 Forfatter Skrevet Juni 26, 2008 Ja, han må nok legge solfilm på nå skal han unngå Se&Hør sitt blitzregn lol
Fredrik Skrevet Juni 26, 2008 Skrevet Juni 26, 2008 Hallo... Toppen Beck er da ikke en Milf... hun er en bestemor med sine 69 år. Vendela Kirsebom derimot er en vaskeekte Milf og hun er 41 år gammel (singel er hun også tror jeg)... de eldste er eldst. Vendela er forøvrig under en måned eldre enn undertegnede... uten at det sier så mye... Vendela i midten her sammen med Guri Schanke (til venstre) og Kari Traa.
[space] Skrevet Juni 26, 2008 Skrevet Juni 26, 2008 hehe Toppen Beck går ikke inn i min milfkategori heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå