Gå til innhold

Vår nye fam. rider 525dat 05mod :)


 Share

Anbefalte innlegg

  • 5 weeks later...
  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...

Takker :D

Skal ta noe bilder innvendig snart..blir vel skinn rens og innkreming før vintern så tar det da:)

Så har jeg fått kvitta meg me MBen te samboern så nå har jeg fått meg en skikkelig arbeidsbrakke :lol:

87mod 528I.. ser veldig hel og fin ut.. så får stelle litt med den så den ikke forfaller i vinter da..

Sabla go pådragslyd i di gamle sexerne altså:)

kjøpt inn nytt forhjulslager,tenningslås og div andre småting som var defekt..

Var selvfølgeli feil hjul lager da det er av en eller anna grunn ikke abs på h.s fjærben.. abs er koblet ut.. men er vel bytta fjærben der engang tenker jeg..

P9050087.jpg

Har kommet over 518 med et strøkent hengerfeste som jeg skal ha på den ..

P9050089.jpg

Strøøøkent interiør!! så her ble det biltema setetrekk me engang;)

P9050088.jpg

ekke store hjelpa i den bassern gitt.. den skal uuut ut ut ut!! hmm kansje hive i 4x 6X9 JBL Decade gjør nytta si istede?..

P9050090.jpg

Bilen blir nok satt til salgs te våren ellernoe pga jeg vil egentlig ha en king cab ellerno..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Gratulerer med en nr. 2 bil, Friksen. Jeg må si jeg syns den ser utrolig pen ut. Hvordan er standen på denne..? :)

Du har ikke noen flere bilder av grombørsa i samme slengen da..? Må si jeg er fascinert av de to siste bilbildene på forrige side. Der ser man virkelig at bilen er elegant og lekker, og felgene er jo bare helt enormt kule... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er igrunn veldig hel denne.. kjenner gamle eiern da jeg har skrudd litt for han tidligere..

Hadde planer om å invistere i M-ratt, matter og dørlister nå..

meeen så rista det så fært i ratte nå.. hmm

hmmm.. Pokkker.. har en liten bulk i den andre felgen oxo.. så har sent dem til retting og blir nok å sette på Dunlop sport Maxx på denne bilen oxo.. synes det støyer så fært atte..

Ellers kan du handle hjula av meg vettø saltkjelen :wink:

DSC02021.jpg

Så holder jeg på med å karrulere med Bmw angående lyktene mine da..

ser ikke ut til å komme noen vei me dette enda bilen har vert inne for dette 2ganger innenfor garangti tiden.. å jeg mener det dette går under 5års regelen..

Har nye Grøftelys liggende men gidder ikke sette dem på før jeg har fått på nye hovedlykter.. lurer på å ha 6k xenon nede å hvite ringer i lyktene..hmm..!?!

Forer på noen flere bilder jeg da..

P7070054.jpg

P7070043.jpg

P7070028.jpg

P7070022.jpg

Ellers er det ikke noe nytt.. Service deler er kjøpt inn å bytter alt av filter å vesker.. da jeg ikke stoler 100% på service hefte..

nååå gleder jeg meg te vintern altså :D

DSC02026.jpg

Skal ha det i "gammer`n"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...