Gå til innhold

Banekjøring med Andersen

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

":zwfr0wlj]Jeg vet!

Helt håpløst av meg å misse Rudskogentreffet...

Sto hjemme og malte kjøkken istedet... :roll:

Sånn går det når man er i startgropa med ny dame ;)

Haha - ta henne med som hagenisse gjorde. Likegreit å vende dem til en bilinteresse fra starten av. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en film. Ser mye av Øystein sin Z3 i starten.

Artig! Selvsagt vanskelig å vurdere ut fra et filmklipp, men det virker faktisk som om du sliter mindre med grepet med enn meg, Kim. Du kjører vel på Bridgestone potenza RE01-R, gjør du ikke?

Hva mente du forresten med sluttkommentaren "så var det straks nedkjøling..."? Aner jeg en smule sarkasme her, eller? *hydre* :wink: Kombinasjonen av lysende tankmåler og teflon-aktig grep satte sine begrensninger, var igrunn bare å legge inn årene da.

Kommer du på NSK-treffet på fredag, eller? Jeg har i utgangspunktet tenkt meg dit hvis været er brukbart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tåler riktignok mye juling, men det er en mager trøst... :roll:

Jeg husker de som veldig like Bridgestonene jeg da. Grepet er ikke bedre enn gatedekk på bridgestone heller, men det plager ikke meg når det holder. Jeg har kanskje mer grep pga camberplatene?

Hva mente du forresten med sluttkommentaren "så var det straks nedkjøling..."

Hehe.. var ikke verre enn at jeg tok nedkjøling rett etterpå... og gadd ikke vise det på filmen.

Kommer du på NSK-treffet på fredag, eller? Jeg har i utgangspunktet tenkt meg dit hvis været er brukbart.

Ja! 8)

mAZE, genialt spill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":3pme84kg]Jeg vet!

Helt håpløst av meg å misse Rudskogentreffet...

Sto hjemme og malte kjøkken istedet... :roll:

Sånn går det når man er i startgropa med ny dame ;)

Du har jo fått trent litt på PS/Sega, men du slår meg hele tiden... jeg kjører som en gammel tante etter alle disse årene med 115 dieselhestekrefter... :lol:

Fine filmer og mye bra kjøring... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! 8)

Bra, da sees vi sikkert der! :D Håper bare værgudene står oss bi. Jeg gidder ikke kjøre helt ned til Rudskogen for å sladde rundt på glatta, da står jeg heller over. Selvsagt nyttig erfaring å få med seg uansett, men jeg synes det er så mye mer morro å kjøre på tørt føre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...