Gå til innhold

Hva er galt?

Reef89
 Share

Anbefalte innlegg

Trekanpt lampa i speedometeret lyser ikke ved miste grep på is/snø. De var engang tildligere jeg sklei på is og da blinket den lampa, 07. men nå i år da snøen var her va det ikke funksjon i den. (vet at pæren virker) :s

f7a5gbjmwm30zjjjtvto.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hæ.??

Trekanpt lampa i speedometeret lyser ikke ved miste grep på is/snø. De var engang tildligere jeg sklei på is og da blinket den lampa, 07. men nå i år da snøen var her va det ikke funksjon i den. (vet at pæren virker) :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel lampen til antispinn. Den ska vel blinke når antispinn blir aktivert.. (mister grepet)

Hvis du har Antispinn så har du vel også en knapp foran girstangen som du kan deaktivere med. Da skal også lampen blinke. Kan jo teste med denne..

Hvorfor antispinn ikke evt virker vet jeg ikke..

Hva er det blå lyset som er sladdet?:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel lampen til antispinn. Den ska vel blinke når antispinn blir aktivert.. (mister grepet)

Hvis du har Antispinn så har du vel også en knapp foran girstangen som du kan deaktivere med. Da skal også lampen blinke. Kan jo teste med denne..

Hvorfor antispinn ikke evt virker vet jeg ikke..

Hva er det blå lyset som er sladdet?:P

Problemet er at jeg har ikke antispinn, vertfall ikke noe knapp:s ..men vet og er helt sikker på at den lyste engang jeg sklei på is. den lyste gult helt til bilen fikk grep igjen.

Tok svart på det fordi det ligger en tråd om det fra før, prøver å finne ut hva det blåe lyse er, det kommer når atu. kassen går i nødmodus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er lampen for det automatiske stabilitets og antispinnsystemet - sjekk hjulsensorene dine og det som er nevnt over - kan jo være at det er noe der eller noe med styreenheten din - men er jo litt rart at ikke lampen lyser da, den pleier jo lyse når det er noe galt med sensorene. Har du sjekket sikringene dine??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er lampen for det automatiske stabilitets og antispinnsystemet - sjekk hjulsensorene dine og det som er nevnt over - kan jo være at det er noe der eller noe med styreenheten din - men er jo litt rart at ikke lampen lyser da, den pleier jo lyse når det er noe galt med sensorene. Har du sjekket sikringene dine??

hmm.. nei har ikke sjekket sikringer ennå, får ta å gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at jeg har ikke antispinn, vertfall ikke noe knapp:s ..men vet og er helt sikker på at den lyste engang jeg sklei på is. den lyste gult helt til bilen fikk grep igjen.

Nå har jeg aldri kjørt en med antispinn på vinterføre, men den skal kun forhindre hjulspinn, dvs ikke lyse/blinke hvis du sklir.

Har du ikke knapp, så har du ikke antispinn heller. Tipper det var noe annet du så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du med antispinn da :twisted: Neida... Men ofte at ting henger sammen som noen har nevnt. Skrudde på en bil med glødefeil og feil på automat. Skifta glødeplugger og begge tinga ble i orden. Ville prioritert kassa ført og så se hva som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg aldri kjørt en med antispinn på vinterføre, men den skal kun forhindre hjulspinn, dvs ikke lyse/blinke hvis du sklir.

Har du ikke knapp, så har du ikke antispinn heller. Tipper det var noe annet du så.

nei som sagt så såg jeg lyse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...