tsn Skrevet Juni 10, 2008 Share Skrevet Juni 10, 2008 Hei! Hva mener dere kan godtas av feil i form av småbobler og slikt på ruter som er proft sota med solfilm? Og er det eventuelt noen enkle måter å fjerne småbobler på? Stikke hull på de og stryke ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 10, 2008 Share Skrevet Juni 10, 2008 Ikke godta noen feil! Ville ikke stukket hull på de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 10, 2008 Share Skrevet Juni 10, 2008 Klag på jobben og hør hva dem sier før du gjør noe. Du har jo garanti på jobben som er gjort, men ikke vinduene foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tsn Skrevet Juni 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2008 Vinduene forran? Hva mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 10, 2008 Share Skrevet Juni 10, 2008 Du har som regel ikke garanti på vinduene foran hvis de er sotet. Altså vinduene til fører og passasjer dør. Dette fordi det er ulovlig å legge film på disse rutene samt større slitasje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre Skrevet Juni 11, 2008 Share Skrevet Juni 11, 2008 De jeg brukte sa at det du ikke så fra 2 meters avstand ikke var reklamasjon og noe jeg bare måtte leve med, første og siste gang jeg brukte dem. Denne tråden omhandler dette: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=31821&postdays=0&postorder=asc&start=15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet Juni 11, 2008 Share Skrevet Juni 11, 2008 Hvis du har betalt normal pris for jobben, skal det være strøkent. Hvis man kan godt småbobler og riper, da kan man jo like gjærne gjøre det selv. Poenget med og legge bort jobben til "proffe" er jo borte hvis man kan gjøre det like bra selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Juni 11, 2008 Share Skrevet Juni 11, 2008 Er det 20% soting man kan ha på vinduene foran? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 11, 2008 Share Skrevet Juni 11, 2008 Man kan ikke ha noe på vinduene foran, hvis man skal følge lovverket. Men di som driver med soting vil ikke legge mindre gjennomsynsprosent enn 35% foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorern86 Skrevet Juni 11, 2008 Share Skrevet Juni 11, 2008 har du fått lagt film av et firma så har du garanti på det dem har gjort. du betaler jo for å legge film på rutene foran å. vet ikke hvilket selskap som har sagt dem ikke legger mørkere enn 35,men alle jeg vet om legger det du vil ha. det er trossalt på egen risiko. å så lenge du ikke kjører rundt med jalla torshov film så skal det mye til før du blir stoppa. har sett flere snut biler som har sota ruter foran så virker ikke som dem bryr seg så veldig. har selv kjørt med 20% på 3 biler pluss jeg har hatt den hos BT uten at dem sa noe:) ( sikkert litt heldig da men) legger inn et lite tilbud på slutten her: 20% avslag hos skandinavia solfilm i Trondheim. 6års garanti på filmen og jobben.( kun til folk med BMW ) link her: http://www.scandinaviasolfilm.no/?page=pris.php&merke= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Juni 11, 2008 Share Skrevet Juni 11, 2008 Det enkleste og beste vil jo i alle tilfeller være å spørre kandidatene før jobben blir gjort hva slags standard de kjører og hva de godtar av bobler/støv etc. Da vet du hva du kan forvente og kan evt. klage deretter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juni 12, 2008 Share Skrevet Juni 12, 2008 Har aldri vært bobler etc. på de bilene jeg har fått lagt solfilm på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Juni 12, 2008 Share Skrevet Juni 12, 2008 legger inn et lite tilbud på slutten her: 20% avslag hos skandinavia solfilm i Trondheim. 6års garanti på filmen og jobben.( kun til folk med BMW ) link her: http://www.scandinaviasolfilm.no/?page=pris.php&merke= Får vi samme deal i Oslo eller? Er litt langt til Bartebyen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå