Gå til innhold

E91.320d M-sport..2007. SOLGT

Share

Anbefalte innlegg

var ikke helt fornøyd hvordan den var bygd opp jeg heller. men er vell litt begrenset hvordan den kan bygges opp med tanke på hvordan bilen ser ut under.

Tror det kommer til å bli bra. skal hvertfal ikke ha det hengende på halv 8, da kjører jeg heller med orginal anlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 190
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette må jeg si skal bli spennende å se hvordan vil bli seendes ut. Kunne godt tenkt meg 4-rørs eksos på min touring også og prisen på denne var jo egentlig ikke så alvorlig gal. Post masse bilder under prosessen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må jeg si skal bli spennende å se hvordan vil bli seendes ut. Kunne godt tenkt meg 4-rørs eksos på min touring også og prisen på denne var jo egentlig ikke så alvorlig gal. Post masse bilder under prosessen :)

Synest prisen var meget hyggelig, og var fint at det ikke var innstemplet noe merke på stussene. Er helt blanke, så det gir et mye mere clean utførelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Startet motering da øystein :) ?

Kom hjem fra frankrike i går så nå skal jeg ha fri en stund så håper på å få satt på difuser og eksos i løpet av de nermeste dagene. har en bil til som skal settes sammen også, alle deler liggeer klare der også så er bare å komme seg i garasjen å begynne å skru. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...