Haug Skrevet Juli 2, 2008 Share Skrevet Juli 2, 2008 Syns lyktelistene ødela det pene utseendet på bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juli 2, 2008 Share Skrevet Juli 2, 2008 Lyktesenkere på e90/91 er ikke noe jeg synes gjør bilen penere. Og ville ikke lakkert CF splitterne, iallfall ikke på en sort bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Juli 6, 2008 Share Skrevet Juli 6, 2008 Hvor mye må du betale for CF-splitterne hos GS? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjerkis Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2008 betalte 2300 pr side.. altså 4600.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 16, 2008 Share Skrevet Juli 16, 2008 Jeg er helt enig i at lyktesenkere ikke passer til E9x-modellene, men bilen er ellers rimelig lekker... så bort med lyktesenkerne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjerkis Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2008 da var de endelig montert. litt dårlig vær for tiden så blir ikke så mange bilder denne gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 16, 2008 Share Skrevet Juli 16, 2008 Fin bil, ville nok også ha droppet lyktelistene.. Men hvorfor kjøper alle som kjøper 19" og større, billigdekk fra Asia? Triangle, aldri hørt om før.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juli 17, 2008 Share Skrevet Juli 17, 2008 Ble bra det der da Øystein Tenkte jeg skulle kjøpe diverse til jeg kom hjem denne gangen jeg også, men får vente å se i løpet av turen skal jo på roadtrip så kansje jeg kommer over noen flotte Fin bil, ville nok også ha droppet lyktelistene..Men hvorfor kjøper alle som kjøper 19" og større, billigdekk fra Asia? Triangle, aldri hørt om før.. Kansje fordi at det er så inni helvetes dyrt hvis ikke? Kjører selv vredestein sessanta, vet ikke om de går inn under denne kategorien men er iallefall veldig fornøyd med de så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Juli 17, 2008 Share Skrevet Juli 17, 2008 Meget pent med slike CF splittere! Har du close up bilder av dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjerkis Skrevet Juli 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2008 tørket litt opp i dag så fikk tatt noen bilder i full fart med mobilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juli 17, 2008 Share Skrevet Juli 17, 2008 Ble flott med splittere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjerkis Skrevet Juli 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2008 takker for det. ble veldig fornøyd med fronten selv hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 nydelig bil. Syns den kledde lyktelistene eg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjerkis Skrevet Juli 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2008 takker for det syns det jeg og. ble litt sintere i fronten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juli 18, 2008 Share Skrevet Juli 18, 2008 Enig. Liker godt den m-fronten, og den gjør seg utrolig godt med splittere da. Har du flere planer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå