Gå til innhold

Felgene er stjålet!!!

Thunder
 Share

Anbefalte innlegg

Sånn sett er jeg trygg, så lenge de ikke har med spesialjekk.

Jeg må kjøre opp på klosser for å få både jekken som følger med bilen og garasjejekken inn under bilen, så lenge den står på asfalt.

Må være utrolig kjipt å oppleve sånt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hyppige kontroller på varebiler fra Litauen er kanskje noe som politiet burde prioritere. De ville nok funnet mye rart i de varebilene. Tyvene går fri og brev fra politiet om at saken er henlagt er det nok sterkere odds for å få, dessverre.

Jeg ble frastjålet M5 frontfanger på E34 min og jammen kom de ikke tilbake for å ta bakfangeren også, den fikk de ikke av da en bolt var rustet.

Like forbanna er de ergelig og mye ekstraarbeid når det skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele dagen i går gikk med på tull og tøys som en følge av dette så jeg er passelig fornøyd med det hele. Nå ruller jeg rundt på vinterdekk og det er ikke optimalt på denne tiden av året men fungerer enn så lenge.

At det er mange utlendinger som er kjeltringer her i landet er det ingen tvil om lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fader for noe tjuvpakk! Utrolig kjedelig og ikke minst trist - hvertfall når dette er noe av det "første" du møter med det nye nabolaget ditt. Er så utrolig synd at folk ikke klarer å respektere andres eiendeler og vite forskjell på mitt og ditt.. Det burde nok absolutt vært større kontroller av utendlandske biler for jeg tror det skjuler seg ganske i mange av dem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror politiet må rydde opp i detta øst blokk greiene, feks alle utenlands regga biler må bli sjekket ved grenser/båter. er jo ikke bare felger å biler de knabber...tar jo fan meg alt som er verdt noe, til og med bensin knabber de.

så en bmw med jallafattigøstblokkfan skilt kjøre inn på en Statoil fyllte full tank å spant av gårde, når de kjørte datt skiltet av....under var det et annet østblokkmøkka skilt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...