Chris A Skrevet Juni 18, 2008 Share Skrevet Juni 18, 2008 2006 BMW 320 DAT E-91 M-sport. Denne har 2,0 l dieselmotor med 120 KW,163 HK dreimoment 340 NM og automatgir med Stepronic. Ellers er bilen godt utstyrt. Sparkling Graphite metallic med Skinn Dakota lemon interiør Automatgir med Steptronic Kjørecomputer Navigasjon proffesional, med 8,8" skjerm og Idrive. Hi-Fi Pro logic 7, 13 høytalere og Surround. Aux-Inngang i midtarmlene 6-Disk MP3 CD skifter i bagasjerom. Telefon business, Grensesnitt-bluetooth Panorama glasstak Elektriske sportstoler med memory Individual mørke ruter Sort innertak Utvidet Klima Klimakomfort frontrute KeyLess Go, Nøkkelfri Adgang og start. Bi-Xenon Tåkelys Adaptive Xenon-lykter Edeltre poppel wood DPF= Diesel partikel filter PDC Foran og bak (Optisk og akustisk varsling) Regnsensor Talestyring Full M- Pakke Innvendig og utvendig M-Aerodynamikk pakke 18" M-hjul Sommer Star spoke 193 17" M-Hjul Vinter M-Sportchassi M-sportsratt i skinn Multifunksjonsratt Varme i stolene Avblendbare speil Individual Høyglans Shadowline Midtarmelene foran og bak Isofix barnestolfester Dobbel Rollo Takrails Cruise controll Skisekk 5 nakkestøtter Kjøling i midtarmelene fremme Lyktespylere Elektriske ruter fremme og bak. And so on! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 18, 2008 Share Skrevet Juni 18, 2008 Det er ikke annet enn å bare gratulere så mye med ny, grom børse - igjen.. Stilig farge og en av de peneste fargekombinasjonene som er mulig å få på interiøret. Har du noen planer for denne da? Hva med for eksempel felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Juni 18, 2008 Share Skrevet Juni 18, 2008 Steike du har fått deg en skikkelig gromtralle..den der var nydelig:) Blackline baklykter må du få på den..eg har ikke mere og sitte fingen på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Juni 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2008 Takk til dere begge! Jeg og falt med en gang for fargekombinasjonen, lemon interiøret er nydelig. Hadde jeg satt sammen bilen selv ville jeg ha valgt pianolakk listene invendig. Har bestilt blackline lykter, gjorde det samme dagen jeg hentet den Ellers hadde jeg ikke tenkt noe enda. Felgene er i grunnen greie syns jeg, skal i hvertfall ikke opp i dimensjon. Bilen er stiv nok. Den blev levert med RFT hjul, jeg har satt nye dekk fremme av normal type. Skal skifte bak og etterhvert som dem slites ut. Bilen ligger som et slips på veien, helt utrolig respons på styringen. MEn blev meget mye bedre etter skifte av fremdekk. En ting, er ikke disse bilene levert med stephjul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 18, 2008 Share Skrevet Juni 18, 2008 Hvis du er keen på pianolakklister er det jo fullt mulig å få en lakkerer til å fikse det. Kan ikke tro det skal være så dyrt. Lakken koster ikke store greiene for disse listene, så det blir jo evt. bare arb. du må betale for. Evt foiliering slik at du har angremuligheten til stedet... Til 5'ern min så ble egentlig ikke bilen levert med step-hjul (reservehjul), men jeg valgte å bestille min med det. Om bilen ikke blir levert med step-hjul skal disse skomproduktene medfølge. Rart at trenden har blitt slik med dagens biler. Jeg syns det er en ekstra trygget med step-hjulet på plass i bagasjen. Dekkskummet funker til nød på enkelte skader, men er jo ikke akkurat dugandes om dekket sprenger eller liknende.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 18, 2008 Share Skrevet Juni 18, 2008 Gratulerer, med nydelig bil, fantastisk interiør fargekombo som jeg dessverre bare har sett på bilder. Er sikkert enda finere i virkeligheten. Du hadde jo bra med utstyr også ser jeg... Er den helt ny, eller litt brukt? EDIT: Ser ut som en 2006 mod når jeg ser nøyere på interiøret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Juni 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2008 Vi er vel alle medlemmer av NAF. Bare syns det var rart, alle andre biler jeg har hatt har komt med stephjul. Du saltkjelen! Visst jeg har 255/35 bak, kan jeg gå ned til 245/40-18" da? Henholdvis 8,5-18" felger bak og 8-18" fremme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 18, 2008 Share Skrevet Juni 18, 2008 Når det gjelder step hjul, tro jeg ikke e9x kan leveres med det slk som på 5 serien. Har du tenkt å ha lik dekkdim foran og bak? Både 225/40, 235/40 og 245/40 passer på de felgene. Men jeg synes jo det blir smalt bak da... Saltkjelen, har du vanlige dekk og ikke runflat dekk siden du valgte step hjul på din?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Juni 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2008 Gratulerer, med nydelig bil, fantastisk interiør fargekombo som jeg dessverre bare har sett på bilder. Er sikkert enda finere i virkeligheten. Du hadde jo bra med utstyr også ser jeg... Er den helt ny, eller litt brukt? EDIT: Ser ut som en 2006 mod når jeg ser nøyere på interiøret. Hei EHD! Dette er en 2006 modell, som du ser på detaljer fra interiøret (klima knapper bla.) Som selger sa du ser ikke om bilen har godt 40.000 eller 80.000. Bilen er utrolig strøken, kun førersete du ser er litt brukt ellers er setene harde og fine. Kombinasjonen er mye finere i virkeligheten, alt er svart utenom setene og dørtrekkene. Utvendig er det ikke noe å sette fingeren på. Skal få tatt bilder etterhvert, tatt i full fart med Casio. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Juni 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2008 Har du tenkt å ha lik dekkdim foran og bak? Både 225/40, 235/40 og 245/40 passer på de felgene. Men jeg synes jo det blir smalt bak da... Denne var det runflat på, fremme og bak. Skifta til vanlige fremme bilen blev mye bedre syns jeg. Står Runflat igjen bak. som jeg skal skifte etterhvert. Så det jeg lurer på er å gå ned til 245/40-18" fra 255/35 og ha 225/40-18" fremme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 18, 2008 Share Skrevet Juni 18, 2008 Står Runflat igjen bak. som jeg skal skifte etterhvert. Så det jeg lurer på er å gå ned til 245/40-18" fra 255/35 og ha 225/40-18" fremme. Ville holdt meg til org. 255/35 bak jeg. Synes det blir litt merkelig med 225/40 foran og 245/40 bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Juni 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2008 Oppdaterte bilder i litt andre omgivelser. Blackline lyktene lar vente på seg, men er underveis i posten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juni 22, 2008 Share Skrevet Juni 22, 2008 Utrolig fin farge på interiøret....! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Juni 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2008 Bilder av interiøret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 22, 2008 Share Skrevet Juni 22, 2008 Finne bilder det der i regnværet. Og det interiøret er bare utrolig flott. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå