Gå til innhold

BMW E-91 320 dAT M-sport. Sparkling Graphite--Lemon Skinn!

Share

Anbefalte innlegg

2006 BMW 320 DAT E-91 M-sport.

Denne har 2,0 l dieselmotor med 120 KW,163 HK dreimoment 340 NM og automatgir med Stepronic.

Ellers er bilen godt utstyrt.

Sparkling Graphite metallic med Skinn Dakota lemon interiør

Automatgir med Steptronic

Kjørecomputer

Navigasjon proffesional, med 8,8" skjerm og Idrive.

Hi-Fi Pro logic 7, 13 høytalere og Surround.

Aux-Inngang i midtarmlene

6-Disk MP3 CD skifter i bagasjerom.

Telefon business, Grensesnitt-bluetooth

Panorama glasstak

Elektriske sportstoler med memory

Individual mørke ruter

Sort innertak

Utvidet Klima

Klimakomfort frontrute

KeyLess Go, Nøkkelfri Adgang og start.

Bi-Xenon

Tåkelys

Adaptive Xenon-lykter

Edeltre poppel wood

DPF= Diesel partikel filter

PDC Foran og bak (Optisk og akustisk varsling)

Regnsensor

Talestyring

Full M- Pakke Innvendig og utvendig

M-Aerodynamikk pakke

18" M-hjul Sommer Star spoke 193

17" M-Hjul Vinter

M-Sportchassi

M-sportsratt i skinn

Multifunksjonsratt

Varme i stolene

Avblendbare speil

Individual Høyglans Shadowline

Midtarmelene foran og bak

Isofix barnestolfester

Dobbel Rollo

Takrails

Cruise controll

Skisekk

5 nakkestøtter

Kjøling i midtarmelene fremme

Lyktespylere

Elektriske ruter fremme og bak.

And so on!

6pin7wz0ksu9p1xlks2o.jpg

b6be99sm95suxodfhb36.jpg

nvffoyyr56w29smee3de.jpg

wmpeuaabz6xueqc3whto.jpg

kt8k5t5ypbrfkyc8se67.jpg

ze8cx47j3hk22d7ww2x6.jpg

4zec5wberfpb3hy2ubit.jpg

buyx5arsuieth98cxm60.jpg

6uyx2zzwa6mra82sg7m3.jpg

0rh3kx8ntxum5riphn5h.jpg

90shv8mhktbujmnke1tz.jpg

wz6ui8xjzj3cvq3nnr2k.jpg

y2fw50orns0mcesctjo9.jpg

cx7h1l56nuzs2fl5nzd5.jpg

ihzeq97hy6yvz0f6mqb9.jpg

n2ufvetagtvonbkvizdj.jpg

132itqawabwurts2ub5e.jpg

bkrymocnirvcw9f8r5sv.jpg

676jyct3k9x7xdqwy2s9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er ikke annet enn å bare gratulere så mye med ny, grom børse - igjen.. :wink:

Stilig farge og en av de peneste fargekombinasjonene som er mulig å få på interiøret. Har du noen planer for denne da? Hva med for eksempel felger? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til dere begge!

Jeg og falt med en gang for fargekombinasjonen, lemon interiøret er nydelig. Hadde jeg satt sammen bilen selv ville jeg ha valgt pianolakk listene invendig.

Har bestilt blackline lykter, gjorde det samme dagen jeg hentet den :-) Ellers hadde jeg ikke tenkt noe enda. Felgene er i grunnen greie syns jeg, skal i hvertfall ikke opp i dimensjon. Bilen er stiv nok.

Den blev levert med RFT hjul, jeg har satt nye dekk fremme av normal type. Skal skifte bak og etterhvert som dem slites ut. Bilen ligger som et slips på veien, helt utrolig respons på styringen. MEn blev meget mye bedre etter skifte av fremdekk.

En ting, er ikke disse bilene levert med stephjul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er keen på pianolakklister er det jo fullt mulig å få en lakkerer til å fikse det. Kan ikke tro det skal være så dyrt. Lakken koster ikke store greiene for disse listene, så det blir jo evt. bare arb. du må betale for. Evt foiliering slik at du har angremuligheten til stedet...

Til 5'ern min så ble egentlig ikke bilen levert med step-hjul (reservehjul), men jeg valgte å bestille min med det. Om bilen ikke blir levert med step-hjul skal disse skomproduktene medfølge. Rart at trenden har blitt slik med dagens biler. Jeg syns det er en ekstra trygget med step-hjulet på plass i bagasjen. Dekkskummet funker til nød på enkelte skader, men er jo ikke akkurat dugandes om dekket sprenger eller liknende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, med nydelig bil, fantastisk interiør fargekombo som jeg dessverre bare har sett på bilder. Er sikkert enda finere i virkeligheten.

Du hadde jo bra med utstyr også ser jeg...

Er den helt ny, eller litt brukt?

EDIT: Ser ut som en 2006 mod når jeg ser nøyere på interiøret. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er vel alle medlemmer av NAF. Bare syns det var rart, alle andre biler jeg har hatt har komt med stephjul.

Du saltkjelen!

Visst jeg har 255/35 bak, kan jeg gå ned til 245/40-18" da? Henholdvis 8,5-18" felger bak og 8-18" fremme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder step hjul, tro jeg ikke e9x kan leveres med det slk som på 5 serien.

Har du tenkt å ha lik dekkdim foran og bak? Både 225/40, 235/40 og 245/40 passer på de felgene. Men jeg synes jo det blir smalt bak da...

Saltkjelen, har du vanlige dekk og ikke runflat dekk siden du valgte step hjul på din??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, med nydelig bil, fantastisk interiør fargekombo som jeg dessverre bare har sett på bilder. Er sikkert enda finere i virkeligheten.

Du hadde jo bra med utstyr også ser jeg...

Er den helt ny, eller litt brukt?

EDIT: Ser ut som en 2006 mod når jeg ser nøyere på interiøret. :wink:

Hei EHD!

Dette er en 2006 modell, som du ser på detaljer fra interiøret (klima knapper bla.) :-)

Som selger sa du ser ikke om bilen har godt 40.000 eller 80.000. Bilen er utrolig strøken, kun førersete du ser er litt brukt ellers er setene harde og fine. Kombinasjonen er mye finere i virkeligheten, alt er svart utenom setene og dørtrekkene. Utvendig er det ikke noe å sette fingeren på.

Skal få tatt bilder etterhvert, tatt i full fart med Casio.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tenkt å ha lik dekkdim foran og bak? Både 225/40, 235/40 og 245/40 passer på de felgene. Men jeg synes jo det blir smalt bak da...

Denne var det runflat på, fremme og bak. Skifta til vanlige fremme bilen blev mye bedre syns jeg.

Står Runflat igjen bak. som jeg skal skifte etterhvert. Så det jeg lurer på er å gå ned til 245/40-18" fra 255/35 og ha 225/40-18" fremme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står Runflat igjen bak. som jeg skal skifte etterhvert. Så det jeg lurer på er å gå ned til 245/40-18" fra 255/35 og ha 225/40-18" fremme.

Ville holdt meg til org. 255/35 bak jeg. Synes det blir litt merkelig med 225/40 foran og 245/40 bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...