Gå til innhold

BMW E-91 320 dAT M-sport. Sparkling Graphite--Lemon Skinn!

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk skal dere ha!

Vi Får se! Syns dem er grei disse felgene så langt. Er ikke så lett å overbevise konemor at man trenger nye felger.

Men jeg lurer på å bestille meg Splittere, syns det gjør seg på disse fangerene. Forresten en flott bil du har Mr.Silver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil! Igjen! Skal lete lenge etter penere interiør farge kombo!
'

Hva skal du gå bort i fra BMW da Gaute? Blir trist uten deg her på forumet vettu :D

Kiker vel innom forumet av og til uansett! :) Er jo en "bilhore", så jeg kjøpet alt av merker! hehe... Men nå som jeg er bilselger må jeg vel være litt mer merketrofast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Litt update:-)

Har bestilt takboks til bilen, litt ekstra plass kommer godt med. Det blev en Packline FX-SUV, spennende og se hvordan den kler bilen.

Bestilt følgende:

- CF splittere

- LED angel eyes markers (7000 K)

- Carbon BMW merker Hood and Trunk

- PIAA for Foglights og Highbeam (4300K)

Poster bilder når det blir montert, er på havet for tiden så det blir ikke med det første.

God sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Har montert litt forskjelig, ikke helt ferdig men har tatt litt bilder. Skal ta nye når jeg er 100% ferdig.

Montert:

- CF-splittere

- PIAA highbeam lys (langlys 4300 K)

- BMW solskydd, Sideruter og bakrute

- Ekstra bagasjerom til ferie :-) (Packline FX-SUV)

- BMW Black line lykter

- Forchrommet eksoshale

Fikk seg en god runde med Autoglym polish og extra gloss protection i går kveld!

v0s6lqswerhqtfl2mn6s.jpg

tv8rfqevomd3jm0tef03.jpg

ddhgynhh6bgp6htoluef.jpg

jzj3u95tnp3vuplthxx1.jpg

cjdlshff5uzvxu0ymp0v.jpg

kjn183j5honfb09gqf6f.jpg

5o0gvsoykqr9miw4o8tv.jpg

du0n9rk1vfkmt10psfxx.jpg

owk9jan0muwju9ktn2b0.jpg

hdkcd1nsee3dluj9ov81.jpg

6555tit6fdvr270i75wp.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid vært skeptisk til så lyst interiør, men det der va jo kanonfint ! , flott bil!!

Fineste interør kombinasjonen jeg har sett hos BMW. Sees ikke så godt på bilde, men jeg anbefaler å se dette virkeligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott ut dette. Er det orginale cf splittere eller?

Og de BMW solgardinene er jo kjempekule nå om sommeren. ser mye bedre ut enn disse nille greiene med tegneseriefigurer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott ut dette. Er det orginale cf splittere eller?

Og de BMW solgardinene er jo kjempekule nå om sommeren. ser mye bedre ut enn disse nille greiene med tegneseriefigurer på.

Gardinene er meget pene og passformen er meget bra. Men jeg mener dem tar seg godt betalt for dem. CA. 1100 kr pr.sett ruter. Koster å få merket BMW på.

Skal være helt ærlig så er CF splitterene ikke originale, men passfomen er original og meget bra. ER meget fornøyd med disse. Prisen jeg betalte er nok langt under prisen du gav til meg.

Har og bestilt ny tuningboks til denne bilen, skal blir artig og se og prøve det. får vel den i løpet av uka :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...