Chris A Skrevet Juli 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2008 Hei! og mange takk! Bestilte den lokalt, best og kontakte en som leverer packline, da packline ikke sender til private. Dette er packline FX-SUV den er litt kortere en dem andre ca.205 cm (Ville ikke hatt den lenger pga. bakluken) et stort pluss den er laget i glassfiber og lakkbehandlet. Pris ferdig levert til forhandler inkl takfester. 7800,- grrrr. mye penger for ekstra bagasjeplass. Må legge ut bilder av bilen din, lage deg en tråd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggenK Skrevet Juli 31, 2008 Share Skrevet Juli 31, 2008 Jeg blir KVALM av å se bilen din!!!! Hvorfor? Fordi jeg er så misunnelig at jeg ikke klarer å beskrive det med ord! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Juli 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2008 Jeg blir KVALM av å se bilen din!!!!Hvorfor? Fordi jeg er så misunnelig at jeg ikke klarer å beskrive det med ord! HeHe! Begynte å hisse meg opp når jeg leste første linja, roet meg ned igjen etter å ha lest andre linje. Takker! Kjekt med gode ord! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yoshi Skrevet Juli 31, 2008 Share Skrevet Juli 31, 2008 Genialt. Skal se om jeg kommer over en slik skiboks etter hvert.. Har laget en tråd angående bilen, skal være link i signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 31, 2008 Share Skrevet Juli 31, 2008 Så flott ut dette. Er det orginale cf splittere eller?Og de BMW solgardinene er jo kjempekule nå om sommeren. ser mye bedre ut enn disse nille greiene med tegneseriefigurer på. Gardinene er meget pene og passformen er meget bra. Men jeg mener dem tar seg godt betalt for dem. CA. 1100 kr pr.sett ruter. Koster å få merket BMW på. Er dette noe som er ekstrautstyr til nyere BMWer, eller har de dette til alle? E38 som jeg har ble jo levert med rullegardiner både bak og i dørene, men da trenger man annet dørtrekk enn det for uten. Har el.gardin bak, men savner i dørene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juli 31, 2008 Share Skrevet Juli 31, 2008 Er dette noe som er ekstrautstyr til nyere BMWer, eller har de dette til alle?E38 som jeg har ble jo levert med rullegardiner både bak og i dørene, men da trenger man annet dørtrekk enn det for uten. Har el.gardin bak, men savner i dørene.. Jeg har også el.gardin bak og rullegardin i bakdørene som jo er ekstrautstyr. Disse avtagbare gardinene, for å kalle de det, er vil del av det jeg kaller tilleggsutstyret. m-blå har også slike gardiner bakerst i sin e61. Men har ikke peiling om de finnes til 7 serien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet August 1, 2008 Forfatter Share Skrevet August 1, 2008 Så flott ut dette. Er det orginale cf splittere eller?Og de BMW solgardinene er jo kjempekule nå om sommeren. ser mye bedre ut enn disse nille greiene med tegneseriefigurer på. Gardinene er meget pene og passformen er meget bra. Men jeg mener dem tar seg godt betalt for dem. CA. 1100 kr pr.sett ruter. Koster å få merket BMW på. Er dette noe som er ekstrautstyr til nyere BMWer, eller har de dette til alle? E38 som jeg har ble jo levert med rullegardiner både bak og i dørene, men da trenger man annet dørtrekk enn det for uten. Har el.gardin bak, men savner i dørene.. Dette er ikke integrerte gardiner som kan dras opp og ned slik du mener, eller slik som EHD har. Disse kan tas av på sec. og passer ruten meget bra. Kjøpte dem på GS, det er bare å søke på delefilmen deres og se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet August 1, 2008 Forfatter Share Skrevet August 1, 2008 Genialt. Skal se om jeg kommer over en slik skiboks etter hvert..Har laget en tråd angående bilen, skal være link i signaturen min. Fant tråden! Flott bil! Hvordan får du linken til å vise bare bilen? feks. bmw320dat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet August 16, 2008 Forfatter Share Skrevet August 16, 2008 Nye bilder! 7000 k angel eyes. 4300 k tåkelys karbonemblem CF Splittere Blacklinelykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet August 16, 2008 Forfatter Share Skrevet August 16, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet August 16, 2008 Share Skrevet August 16, 2008 Her har du jo et prakteksemplar av en E91! Dessuten har du i mine øyne gjort alle de "riktige" oppgraderingene. Her er det bare å gratulere med en utrolig fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 16, 2008 Share Skrevet August 16, 2008 Ble meget fint dette. Men jeg synes du skal gjøre noe med grillen, enten hel sort eller hel krom (slik det er på 6 syl modellene). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet August 16, 2008 Forfatter Share Skrevet August 16, 2008 Ble meget fint dette. Men jeg synes du skal gjøre noe med grillen, enten hel sort eller hel krom (slik det er på 6 syl modellene). HeHE satt å ventet på den E.H.D. Blir sikkert etterhvert. Tror denne hadde blit finest med chrome da? Lyst på nye felger og, sent på året venter til neste år når du skal selge dine Ellers takk for fine kommentarer, Dr.Cool! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E93, nå E63:-) Skrevet August 16, 2008 Share Skrevet August 16, 2008 Hvor kjøpte du disse nye angel eyes`ene dine...? Pris? Hvordan bytter du disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 17, 2008 Share Skrevet August 17, 2008 Hvor kjøpte du disse nye angel eyes`ene dine...? Pris? Hvordan bytter du disse? e90/91 og e92/93 bruker forskjellige angel eyes pærer, så de vil ikke passe din e93. Du trenger vanlig H8 til dine angel eyes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå