Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beklager at jeg i farten kom på at din e91 var sort, men jeg mener likevel at det 19" vil se meget flott ut på din. :)

• Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Skrevet

Bestilte meg nye felger og dekk, fra GS. Replica av Hartge Classic. Fremme 8,5x18" med 225/40-18", bak 9,5x18" med 255/35.18". Lå lenge mellom 19" og 18". Kom frem til at dette blev en grei kompromiss, mellom komfort og utseende. Syns bilen er stiv nok på våre veier.

Poster bilder etterhvert! JEg gleder meg. HAr og bestilt meg ny chrome grill, gleder meg enda mer :-) Montere når jeg kommer hjem fra sjøen.

Skrevet

Fikk fruen til å legge om i dag, da jeg på jobb. Så bedre bilder får jeg ta selv hjemme. Grillen og er komt så den får jeg montere når jeg kommer hjem fa sjøen.

45r9yeei7eblvk2efn7v.jpg

dt7bv0e3zet5z6vp2zhl.jpg

Skrevet

Hartge Classic er aldri feil på en BMW. Fin bil og foresten :D

Du snakka om tuning box, har du bestemt deg for hvilken?

Når det gjeller runflat dekk har jeg hørt at michelin sporer mye mindre en bridgestone, men at mange har gjort som deg og satt på vanlige dekk.

Har lest litt på utenlaske fora at BMW bortfaller garantien hvis RFT fjernes, noen her som har hørt noe lignende?

Skrevet
hah.. fruen til å legge om.. frekkt!

skal få min frue til å legge på vinterhjul selv tror jeg :D

Flott bil! og update`a er bare helt perfekt!

Litt feil, hun kjørte bilen til det lokale verkstedet og så skifta dem :-) Men jeg syns det og bra jeg da :D Syns og dette er fine felger til BMW, en klassiker:-)

• 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...