spruddel Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 Nydelig bil, nydelige bilder.. Får jeg spørre om hvordan du redigerer bildene dine? Skjønner at du ikke vil fortelle hele "hemmeligheten" kanskje, men noen gode tips? Likte resultatene dine veldig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet September 15, 2008 Forfatter Share Skrevet September 15, 2008 Tusen takk for det spruddel. skulle gjerne fortalt deg det men det er ikke meg som redigerer dem det er fotografen jeg var hos som gjør det for meg. ellers skulle jeg gitt deg noen tips. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 Ja, den er helt nydelig! Du har helt tydelig god smak Flotte bilder er det i tillegg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet September 15, 2008 Forfatter Share Skrevet September 15, 2008 Tusen takk for det Ingar. Hyggelig at smaken min er bra da så slipper jeg å uroe meg for det. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen* Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 I mine øyne syns jeg du har norges peneste M3 uansett modell! Har du ingen motorbilder også da? Hva har du gjort med den forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Ok det der er faktisk den første E30en jeg har syntes var _FIN_. Bra jobba! Du får meg virkelig på tanken på å kjøpe en E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Dæken han smættolav! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Du har fått bilen din sykt rå nå, Terje. Nesten synd jeg solgte min M3 nå, he he. Den er til salgs igjen forresten Fete bilder her, må komme så jeg får se den live snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Syyke Bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet September 16, 2008 Forfatter Share Skrevet September 16, 2008 Takker for det folkens. bilen blir å se på Våler til helgen. Norges flottetse m3 ja, det hørtes ikke vondt ut, takk for den Espen. FTE: ja du skulle ikke ha solgt den gitt, den er det ja er vegel sugen på noe nytt? kommer du på våler eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet September 17, 2008 Forfatter Share Skrevet September 17, 2008 Her kommer enda et bilde folkens. håper dere liker dette likegodt som de tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 Meget bra bilder her, men vil gjette på at det er et par timer photoshop pr bilde også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet September 17, 2008 Forfatter Share Skrevet September 17, 2008 Hehe det temmer det vet du Adios. skal litt til å få til slike bakgrunner i virkeligheten, da skal man hvertfall være utrolig heldig. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 Nja, Joakim kjøpte en cabriolet istedet. Han klarer jo ikke holde på bilene sine uansett Tenkte meg på Våler ja, da får jeg kikke på bilen din vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 Her kommer enda et bilde folkens. håper dere liker dette likegodt som de tidligere. VAKKERT bilde!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå