Stramvaier Skrevet September 18, 2008 Forfatter Share Skrevet September 18, 2008 Nja, Joakim kjøpte en cabriolet istedet. Han klarer jo ikke holde på bilene sine uansett Tenkte meg på Våler ja, da får jeg kikke på bilen din vettu Ja du må komme på Våler. hyggelig å få tatt en prat igjen er lenge siden nå. Han klarer ikke det nei, ikke bra det da. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 Skiltplata Den lyser sånn opp.. Ellers er det virkelig en bil jeg vil ha.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet September 18, 2008 Forfatter Share Skrevet September 18, 2008 hehe ja sant det Breitbau. men sånn er det når man skal ha plate med noe spesielt på ikke bra en helt svart. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet September 20, 2008 Forfatter Share Skrevet September 20, 2008 Da var vålertreffet over og jeg var så heldig å få ha med meg en liten ting hjem igjen også. Det var kjempe morsomt. Det ble 1. Plass i People chois. Tusen takk til alle som stemte på bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 20, 2008 Share Skrevet September 20, 2008 Nydelige bilder av en fantastisk flott E30 M3, stramvaier.. Er det siste bildet på side 5 tatt på Olavsgaard..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet September 20, 2008 Share Skrevet September 20, 2008 Du skal ha for at bilen din er meget pen. På Våler idag var det jo heeelt utrolig mange E30 M3, kunne til tider virke som et E30-treff. Men det er bilen din jeg husker best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet September 20, 2008 Forfatter Share Skrevet September 20, 2008 Nydelige bilder av en fantastisk flott E30 M3, stramvaier.. Er det siste bildet på side 5 tatt på Olavsgaard..? Tusen takk Saltkjelen. ja det siste bilde er tatt på Olavsgård. Alle bildene er tatt rundt Lillestrøm og Størmmen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet September 20, 2008 Forfatter Share Skrevet September 20, 2008 Du skal ha for at bilen din er meget pen. På Våler idag var det jo heeelt utrolig mange E30 M3, kunne til tider virke som et E30-treff. Men det er bilen din jeg husker best Tusen takk for. Ja skal være enig med deg at det var helt sinnsykt med E30`r der i dag. Overraskene hvor mange som egentlig er der ute og Fy hvor mange M3r totalt av alle typer det går her i lande nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet September 20, 2008 Share Skrevet September 20, 2008 Gratulerer som medlem av pokal-gjengen He he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 20, 2008 Share Skrevet September 20, 2008 Du som tok den ja Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet September 20, 2008 Share Skrevet September 20, 2008 1. plass peoples choise, vel fortjent. Det her må være en av de fineste/tøffeste E30 M3'ene jeg har sett! Ikke hør på dem som vil du skal ha chrome grill, sort grill hører helt klart hjemme på denne bilen, man kan ikke bare ha 1 ting chrome, resten shadowline. Eneste jeg har å utsette bilen for er ///M-Power stickerset bakpå flapsen. Syns alle fargene bryter mot resten av bilen, som er gjennomført sortfarget. Lykke til videre med denne bilen, ta godt vare på den du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet September 20, 2008 Forfatter Share Skrevet September 20, 2008 FTE: Ja tusen takk for det. hehe ja nå e rjeg med i gjengen å. hehe BreitBau: tusen takk. Gratulere du også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet September 20, 2008 Forfatter Share Skrevet September 20, 2008 1. plass peoples choise, vel fortjent. Det her må være en av de fineste/tøffeste E30 M3'ene jeg har sett! Ikke hør på dem som vil du skal ha chrome grill, sort grill hører helt klart hjemme på denne bilen, man kan ikke bare ha 1 ting chrome, resten shadowline. Eneste jeg har å utsette bilen for er ///M-Power stickerset bakpå flapsen. Syns alle fargene bryter mot resten av bilen, som er gjennomført sortfarget. Lykke til videre med denne bilen, ta godt vare på den du. Det var mange flotte ord. takker for alle de ordene. Hyggelig å høre at prisen var fortjent. Godt det e rnoen som er enig i med meg når det gjelder dette med chrom grill da, for da er jeg heldigvis ikke den eneste. hehe. Ja det er litt forskjelige meninger om dette merke, men jeg liker det utrolig godt selv da jeg synes jeg oppnår litt mere av det agressive med bilen og jeg synes det gjordet bilene litt mere livellig bakfra. hehe LOver jeg skal forsette å ta godt vare å den, og komme tilbake neste år med litt nyheter på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 Gratulerer så mye! Alt blir penere i virkeligheten, så det er vanskelig å tenke seg til hvor fin denne her faktisk er uten å ha sett den in real life. Sleng ut et bilde av flapsen med skrift så jeg får se også Ble nysgjerrig jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 Denna bilen? Se for deg denna bilen slik den er på bildene.. Også ser du for deg at den ser helt "box-fresh" ut.. Så er du der.. HELT ny inni... HELT ny utenpå.. Så skjønner man kanskje sikleobjektet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå