Gå til innhold

Hvem sa compact er stygt?

Share

Anbefalte innlegg

Var ikke denne tråden for å bedre compactens status Astri? :lol:

Haha, hadde du ant kor mye arbeid og tid forrige eiger la inn i denne bilen så hadde du ikje sagt noe trur eg. Men eg glømte jo ut at alt annet enn m styling e fy fy her inne. :P

Men eg vil kje påstå at eg e noe compact fan eg heller nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Haha, hadde du ant kor mye arbeid og tid forrige eiger la inn i denne bilen så hadde du ikje sagt noe trur eg. Men eg glømte jo ut at alt annet enn m styling e fy fy her inne. :P

Er det arbeidsmengden som gjør en bil fin?

Jeg vil si at han har brukt timesvis på hærværk.

Den fortjener ikke å bli kalt for BMW en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det arbeidsmengden som gjør en bil fin?

Jeg vil si at han har brukt timesvis på hærværk.

Den fortjener ikke å bli kalt for BMW en gang.

nei det e det ikkje, men eigeren syntes den va fin da, sjøl om det ikkje va noe m-styling han hadde på... og compact eller ikkje; den va gjennomført.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Compact er jo finere enn sedan, og på lik høyde med coupe'n. Dette er biler som er undervurdert, og med rett styling synes nå jeg de er råere.. Mulig fordi jeg hadde en selv, men dog.... :)

Får ta med ett bilde av bilen med ic montert også da:

DSC00046.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror compacten hadde sett litt kulere ut med litt lavere rumpe, muligens med coupe baklys i stedet for de store kubbene som er på orginalt

Jeg skal ikke krangle ang. baklysa. De har finere fasong på coupe, men på compact er de ikke delt inn i 3 deler, noe jeg syntes trekker opp compact-lyktene litt igjen :wink:

Edit: Var rå den grompacten din Maze, men hvordan i h****te klarer du å få godkjent en compact med 2,8 OG kompressor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det nok Tarjei Christiansen som fikk til gitt. Min var også godkjent senket og med 19" felger i vognkortet.. Til og med med 10" felger bak. :)

det måtte væra Tarjei som hadde en finger med i spillet ja.. skjønner ikke at han klarer å få godkjent at jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...