Astri Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 Var ikke denne tråden for å bedre compactens status Astri? Haha, hadde du ant kor mye arbeid og tid forrige eiger la inn i denne bilen så hadde du ikje sagt noe trur eg. Men eg glømte jo ut at alt annet enn m styling e fy fy her inne. Men eg vil kje påstå at eg e noe compact fan eg heller nei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 Var ikke denne tråden for å bedre compactens status Astri? Haha, hadde du ant kor mye arbeid og tid forrige eiger la inn i denne bilen så hadde du ikje sagt noe trur eg. Men eg glømte jo ut at alt annet enn m styling e fy fy her inne. Men eg vil kje påstå at eg e noe compact fan eg heller nei... Er det arbeidsmengden som gjør en bil fin? Jeg vil si at han har brukt timesvis på hærværk. Den fortjener ikke å bli kalt for BMW en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KP_coupe Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 latterligste designet på baken, og Gratulerer til det grauthue som har designa det råstygge tanklokket, for en plassering:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 Var ikke denne tråden for å bedre compactens status Astri? Haha, hadde du ant kor mye arbeid og tid forrige eiger la inn i denne bilen så hadde du ikje sagt noe trur eg. Men eg glømte jo ut at alt annet enn m styling e fy fy her inne. Men eg vil kje påstå at eg e noe compact fan eg heller nei... Er det arbeidsmengden som gjør en bil fin? Jeg vil si at han har brukt timesvis på hærværk. Den fortjener ikke å bli kalt for BMW en gang. nei det e det ikkje, men eigeren syntes den va fin da, sjøl om det ikkje va noe m-styling han hadde på... og compact eller ikkje; den va gjennomført. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 Nei, nei, nei.... Ser ut som en kolisjonskadet coupe..!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paddy Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 Det er jo smak og behag da eg tykje ikkje noko om compact... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Juni 20, 2008 Share Skrevet Juni 20, 2008 tror compacten hadde sett litt kulere ut med litt lavere rumpe, muligens med coupe baklys i stedet for de store kubbene som er på orginalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 20, 2008 Share Skrevet Juni 20, 2008 Skal ærlig innrømme at helheten i bilen er temmelig rå, men rompa er fortsatt ikke helt ming reie fortsatt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 20, 2008 Share Skrevet Juni 20, 2008 Compacten er meget pen den når den er korrekt stylet. Lekebil på banen når den har riktig motor og understell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 20, 2008 Share Skrevet Juni 20, 2008 Compacten er meget pen den når den er korrekt stylet.Lekebil på banen når den har riktig motor og understell dette er jo generelt for alle bmw'er.. hehe det med lekebil altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet Juni 21, 2008 Share Skrevet Juni 21, 2008 ser fortsatt helt jævlig ut, compact skulle aldri ha sett dagens lys! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 21, 2008 Share Skrevet Juni 21, 2008 Compact er jo finere enn sedan, og på lik høyde med coupe'n. Dette er biler som er undervurdert, og med rett styling synes nå jeg de er råere.. Mulig fordi jeg hadde en selv, men dog.... Får ta med ett bilde av bilen med ic montert også da: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juni 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2008 tror compacten hadde sett litt kulere ut med litt lavere rumpe, muligens med coupe baklys i stedet for de store kubbene som er på orginalt Jeg skal ikke krangle ang. baklysa. De har finere fasong på coupe, men på compact er de ikke delt inn i 3 deler, noe jeg syntes trekker opp compact-lyktene litt igjen Edit: Var rå den grompacten din Maze, men hvordan i h****te klarer du å få godkjent en compact med 2,8 OG kompressor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 22, 2008 Share Skrevet Juni 22, 2008 Det var det nok Tarjei Christiansen som fikk til gitt. Min var også godkjent senket og med 19" felger i vognkortet.. Til og med med 10" felger bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juni 22, 2008 Share Skrevet Juni 22, 2008 Det var det nok Tarjei Christiansen som fikk til gitt. Min var også godkjent senket og med 19" felger i vognkortet.. Til og med med 10" felger bak. det måtte væra Tarjei som hadde en finger med i spillet ja.. skjønner ikke at han klarer å få godkjent at jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå