Gå til innhold

Min E39 540iAT (Solgt 20.10.11).


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 535
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Sorry gutta, for dårlig updates her.. :|

2010 har vært et labert BMW år for min del. Stort sett gjevnlig vasket & byttet ting som måtte byttes.

Eneste forandringen utvendig er 2x83mm Eisenmann potte. Noe som burde vært satt på mye tidligere ettersom orginal E39 540 stuss IKKE ser bra ut #-o .

En annen ting jeg har skiftet er vinterhjulsett. Kjørte med 16" & Hakka R dekker forrige vinter. Det ble litt vel bløtt for denne tungen bilen, så fikk solgt de.

Har jo tidligere hatt 18" vinter på denne, men da med billigdekk. Det var også medvirkende til at jeg hadde et uhell for et par vintre siden #-o

Ettersom den ene felgen gikk føyken den gangen, har jeg vært på utkikk etter noe liknende. Kom over to brukte orginale AC Schnitzer på KOED som jeg fikk tak i til en billig penge :D .

Så idag fikk jeg på Continental Conti 5 dekk i 225/40 R18" på disse felgene.

Kjører med 15mm spacer på sommerhjula foran. Satte de også på ACS'ene foran, noe som flytter de perfekt ut syns jeg. Så har da ET -2 foran 8) .

Tenkte å skaffe spacer til bakhjula også, da jeg syns de står litt langt inne :P

rdjo0d159etcszk1k8nt.jpg

8ansm57fvd939yotzroy.jpg

9u78b6wmptledfv2w5du.jpg

lumjgdd5u5gkfu0ukvp9.jpg

wa80oszu7qyrne0hpoqs.jpg

oordtjzyy9ne1518mm31.jpg

7uzgvf59jsme1rgjzqsl.jpg

5d9tri1b61cs5jg3wata.jpg

jffv5qck1qxklwvm9jd4.jpg

iya7nla8rujp96p5xjqg.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å beskrive lyden egentlig.. Største forskjellen er at det er litt mer "bøøøll" ved oppstart & pådrag. Men ikke noen voldsom/ ekstrem forandring ift. orginalt, noe som vel kjennetegner Eisenmann!?

Av You Tube klipp, er vel

mest lik mener jeg :P

Skal også "mekke" litt mer på potta, da den henger litt for lavt & skal 2-3cm lenger inn.

Bilen ble forøvrig en fryd å kjøre med de nye dekka, spes. ift. støy. Selvfølgelig har jo det mye å si med dekk dim. forandring. Men er så sykt misfornøyd med Falken F452 dekka ift. støy. Har hatt Toyo, Nankang & Goodyear i samme dim., og alle de syns jeg er mye bedre enn Falken.. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...