Gå til innhold

Sportsbil dette ?


Kjell Z3
 Share

Anbefalte innlegg

Spesielt svær er jeg ikke, men kverulant er jeg nok. So what? Er et diskusjonsforum det her.

Så da konkluderer vi med at M3 så absolutt er en sportslig bil, men noen sportsbil er det ikke.

Min Z3 er litt på grensa til sportsbil; de uten tak er jo sportsbiler, men min er nesten blitt litt for praktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

M3 er en sportslig bil, samme som din z bil! virker som om du bare er en helvetes svær kvarulant..

Det hagenisse prøver å få fram, er at det er forskjell på en SPORSTLIG BIL (m3) og en SPORTSBIL (eks. z3).

Det betyr ikke at m3 er dårlig, for det er den ikke, men det er ikke en sportsbil, det er en sportslig bil.

Peace :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en hiace er ikke en sportslig bil, ei heller en orginal 5 serie (i mine øyne). Om en bil er sportslig eller ikke er vel egentlig opp til hver enkelt å bedømme, men om det er en sportsbil er det mer fastsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ssangyong-actyon.jpg

Må ikke glemme denne! Ssangyong actyon SPORTS!

Hva med denne Hagenisse? dette er jo xc90 SPORT 8)

companion_07.jpg

Nei nå går det for vidt her. Stygge traktorer fra Sverige og Korea har selvfølgelig ingenting med sport å gjøre..

Og btw: Hvem pokker bryr seg om at noen har bestemt seg for at den og den bilen er en sportsbil mens den andre ikke er det? Hva er en sportsbil, og hvorfor er den det? Kan man løpe maraton med en bil uten tak f.eks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant, noen her får det jo til å høres ut som M3'n er verdiløs pga den ikke kan kalles en sportsbil.

For øvrig kan man lett løpe maraton selv om bilen ikke har tak. I noen tilfeller er det sikkert det beste også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toyota MR2, Honda NSX, Ferrari F360, F430, Lotus modeller, ser jeg på som typiske sportsbiler...

Helst 2 seter og midtmontert motor, der man sitter trangt, og nesten helt uten bagasjerom.

F.eks M3 og M5, og ikke minst M6 ser jeg på som premium biler med det ypperste fra begge sider. Luksus og sportslighet. (Kan allikevel ikke måles opp mot rendyrkede sportsbiler som nevnt over.)

Volvo S60/V70R vil jeg og påstå er i denne klassen. Masse kjøreglede og sportslighet satt sammen med luksus og komfort...Mercedes og Audi har og mange slike type biler. AMG og RS. lista er lang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ssangyong-actyon.jpg

Må ikke glemme denne! Ssangyong actyon SPORTS!

Hva med denne Hagenisse? dette er jo xc90 SPORT 8)

companion_07.jpg

Nei nå går det for vidt her. Stygge traktorer fra Sverige og Korea har selvfølgelig ingenting med sport å gjøre..

Og btw: Hvem pokker bryr seg om at noen har bestemt seg for at den og den bilen er en sportsbil mens den andre ikke er det? Hva er en sportsbil, og hvorfor er den det? Kan man løpe maraton med en bil uten tak f.eks?

hey..ikke mobb XC90..gobil nr 1:) Duve over trikkeskinner og alle de milliardene av hull på norske veier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ssangyong-actyon.jpg

Må ikke glemme denne! Ssangyong actyon SPORTS!

Hva med denne Hagenisse? dette er jo xc90 SPORT 8)

companion_07.jpg

Nei nå går det for vidt her. Stygge traktorer fra Sverige og Korea har selvfølgelig ingenting med sport å gjøre..

Og btw: Hvem pokker bryr seg om at noen har bestemt seg for at den og den bilen er en sportsbil mens den andre ikke er det? Hva er en sportsbil, og hvorfor er den det? Kan man løpe maraton med en bil uten tak f.eks?

hey..ikke mobb XC90..gobil nr 1:) Duve over trikkeskinner og alle de milliardene av hull på norske veier :)

Det gjør man med Citroen XM samt en haug med gamle amerikanere også. Men de blir hverken pene eller bra biler av den grunn :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M3 er en sportslig bil, samme som din z bil! virker som om du bare er en helvetes svær kvarulant..

Der traff du endelig spikeren på hodet, men ikke sikker på om du forstår det selv!

Det så mange her har prøvd å forklare deg er at M3 er en sportslig bil, men ingen sportsbil. Er forøvrig enig i det selv.

EDIT: Var visst en gammel side jeg hadde oppe dette så svarte uten å ha sett en god del av de siste innleggene.. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...