Hyggmaister Skrevet Juli 4, 2008 Share Skrevet Juli 4, 2008 Er det mulig...forsikringshorer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juli 4, 2008 Share Skrevet Juli 4, 2008 Forsikringen på 325en landa på 7000, uten bonus... Men hadde firma som skulle ha 28000.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doG Skrevet Juli 4, 2008 Share Skrevet Juli 4, 2008 Min 330d ble billigst hos IF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klebefix Skrevet Juli 5, 2008 Share Skrevet Juli 5, 2008 Betaler ca 10000 i året for 2 biler ein med kasko, en båt,reiseforsikring ,inbuforsikring hos if.. kan ikkje klage på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 5, 2008 Share Skrevet Juli 5, 2008 Jeg meldte meg inn i bondelaget og fikk 16% ekstra bonus hos gjensidige. Husker ikke helt hva det kostet meg i året, mellom 2-400 kr kanskje. Vell verdt det Hvor melder man seg inn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Juli 5, 2008 Share Skrevet Juli 5, 2008 http://www.bondelaget.no/medlem/innmelding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Juli 5, 2008 Share Skrevet Juli 5, 2008 ved siste undersøkelse var IF billigst for meg. Forsikrer min 525ix for 6200 med full kasko(har 70% bonus da). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juli 5, 2008 Share Skrevet Juli 5, 2008 Det kommer jo helt an på hvor i landet du bor, hvor gammel du er, hva du skal forsikre osv... Selv om noen har gjensidige for det er billigst er det ikke sikkert det er de som er billigst for andre! Jeg hadde gjensidige i mange år og så ringte if for å gi meg et tilbud. If var 2500 kr billigere i året enn Gjensidige. Ja, bilene mine var dyrere i if, men for meg er det jo sluttsummen på hus, bil, livsforskiring, reise, innbo etc som betyr noe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plumbo79 Skrevet Juli 5, 2008 Share Skrevet Juli 5, 2008 Betaler 2700 for en 325 ix hos if Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 5, 2008 Share Skrevet Juli 5, 2008 Alpine faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Juli 5, 2008 Share Skrevet Juli 5, 2008 Alpine faktisk Hekkmotoriserte sportsbiler basert på Renault-teknikk: http://www.a310alpine.com/ Rimelig lenge siden jeg så en slik her til lands.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Juli 6, 2008 Share Skrevet Juli 6, 2008 8 Chrysler Voyager/Grand Voyager (Før 2003) Man kan jo ikke bebreide IF for alt på listen. Når girkassen ryker hver 30' km eller oftere så kan det jo fort bli en del uhell og kollisjoner... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 6, 2008 Share Skrevet Juli 6, 2008 Savner en Opel eller to på lista... (jobber på Opel) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crizi Skrevet Juli 6, 2008 Share Skrevet Juli 6, 2008 if ga meg faktisk grei pris på en 200sx... trodde det skulle ende på 50' først men bare 9,5' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Juli 7, 2008 Share Skrevet Juli 7, 2008 beste forsikringselskap som finnes= Tennant Forsikring krasja 2 ganger mist 0 bonus!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå