Gå til innhold

BMWCCN avd.Troms. Treff Narvik 26 Sept, havnegata 2


tmice
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

på en BMWCCN Avd. Troms logo, burde vi kansje brukt istind eller tromsøbrua ?

Ikke Istind, det e "oppbrukt" å for lite kjent!

Da e det faktisk MYE penere med Otertind, har jo faktisk vært på topp 10 i verden av det mest sette naturfoto på 80 og 90 tallet!...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Istind er ikke mye kjent utenfor Troms, der ligger nok Tromsdalstind og Otertind høyere. Og brua er vel kanskje ikke et veldig arkitektisk kjent ting heller?

Laget et til med Otertind. Skal ta et kjapt med brua og katedralen mellom pilarene på et ogå. Og Istind.

Det som er kjekt med Otertind er at det er lett å få frem konturene på en logo, fremfor f.eks. Tromsdalstind. Selv om Otertind også må fikses litt spissere en orginalt for å få frem det estetiske (noe som ikke er gjort på forslaget under.)

Og det jeg kommer med er som de fleste ser kun forslag for å få ut meninger. Flere av momentene brukt er kjente logoer som må byttes ut med egenprodusert. Men det tar litt tid å lage. Så setter bare sammen kjape forslag.

otertindforslag.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Istind er ikke mye kjent utenfor Troms, der ligger nok Tromsdalstind og Otertind høyere. Og brua er vel kanskje ikke et veldig arkitektisk kjent ting heller?

Laget et til med Otertind. Skal ta et kjapt med brua og katedralen mellom pilarene på et ogå. Og Istind.

Det som er kjekt med Otertind er at det er lett å få frem konturene på en logo, fremfor f.eks. Tromsdalstind. Selv om Otertind også må fikses litt spissere en orginalt for å få frem det estetiske (noe som ikke er gjort på forslaget under.)

Og det jeg kommer med er som de fleste ser kun forslag for å få ut meninger. Flere av momentene brukt er kjente logoer som må byttes ut med egenprodusert. Men det tar litt tid å lage. Så setter bare sammen kjape forslag.

otertindforslag.jpg

Var jo et bra utgangspunkt det der!, Otertind e en slager tror jeg, men den kirka så litt "malplassert" ut, men du e inne på noe bra der!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh så irriterende å ikke kunne delta denne gangen! Men ser virkelig fram til neste gang!

Jeg var med en kompis å hentet opp en ny e39 fra fauske. Så håper dette regnes som gyldig fravær siden han nok er med framover han også! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja oppmøte var bra det, men man må ha mer å gjøre på ett treff en det som har vært de 2 siste gangene.

Så jeg anbefaler alle i styret til å komme med forslag til hva et "treff" skal inneholde, blir for lite som sist.

Vi må jo sysselsette de fleste mer en sist..

Gjerne innspill fra de andre også, alle tips er hjertelig velkommne så FYR LØS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i det, Jeg mener at vi fylte dagen bra forste gangen, med utstilling i gaagata og autoslalomen. Saa det er noe vi bor faa til igjen. Jan sa seg villig til og ordne med autoslalom hvis han hadde tid :) Ellers saa er det jo greit og gjore noe sosialt sammen slik vi gjorde paa Myrefjell med litt mat og drikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...