Gå til innhold

BMWCCN avd.Troms. Treff Narvik 26 Sept, havnegata 2


tmice
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Huff, den er lei. Hvordan bil har du hentet nå ? F11 :D ?

Jepp, nå står det en F11 på gårdsplassen :D Hvit med M-sport! Reiv godt på låneavdraget, men satser i alle fall på en driftssikker bil :D

Heldigvis ble ikke skadene på bilen så veldig store, så det var igrunn "hell i uhell".. blir ny bakfanger og ny høyre baklykt, så er den god som gull igjen :D Vurderer å få fjernet hullene til refleksen når de likevel må lakkere en ny fanger, selv om lakkverkstedet ikke var så veldig enige på det... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, den er lei. Hvordan bil har du hentet nå ? F11 :D ?

Jepp, nå står det en F11 på gårdsplassen :D Hvit med M-sport! Reiv godt på låneavdraget, men satser i alle fall på en driftssikker bil :D

Heldigvis ble ikke skadene på bilen så veldig store, så det var igrunn "hell i uhell".. blir ny bakfanger og ny høyre baklykt, så er den god som gull igjen :D Vurderer å få fjernet hullene til refleksen når de likevel må lakkere en ny fanger, selv om lakkverkstedet ikke var så veldig enige på det... ;)

Hehe, du bytter bil hyppig Cato! 8) Ser du selger felgene til E61`en Herlige felger, vurderer også slike i 19"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, den er lei. Hvordan bil har du hentet nå ? F11 :D ?

Jepp, nå står det en F11 på gårdsplassen :D Hvit med M-sport! Reiv godt på låneavdraget, men satser i alle fall på en driftssikker bil :D

Heldigvis ble ikke skadene på bilen så veldig store, så det var igrunn "hell i uhell".. blir ny bakfanger og ny høyre baklykt, så er den god som gull igjen :D Vurderer å få fjernet hullene til refleksen når de likevel må lakkere en ny fanger, selv om lakkverkstedet ikke var så veldig enige på det... ;)

Hehe, du bytter bil hyppig Cato! 8) Ser du selger felgene til E61`en Herlige felger, vurderer også slike i 19"

hehe.. dessverre gjør jeg det, lei uvane det der :P Men denne gangen var bilbyttet overhodet ikke tiltenkt, men det ble mest som en dyd av nødvendighet. Siden jeg har vært søkkplaga med E61'en, og at girkassen på den raste i forrige uke (begynte å slure på girene) så var jeg nødt til å foreta meg noe. Ikke bare fordi jeg er drittlei av å ha feil på en "ny" bil eller isolert sett fordi girkassen røk knappe 5000 km etter motorbyttet, men mest pga. den sinnsykt mange ventetiden hos Trondsen Bil!! Seks ukers (!) ventetid for å få tatt diagnose på automatkassen blir rett og slett for drøyt! I tillegg ville det kommet tid til søknad om goodwill, ventetid på svar på søknaden, bestilling og leveringstid på ny girkasse, ferieavvikling og dermed redusert bemanning, og til slutt bytte av kassen. Jeg ville tidligst fått bilen tilbake i midten av august, TIDLIGST! Og så mye som jeg kjører og behovet jeg har for bil så var det "frivillig tvang" å bytte, for dersom byttet hadde vært planlagt ville jeg aldri kjøpt nye hjul og senkesett til E61'en.

Vil likevel understreke at jeg ikke synes alle på Trondsen Bil yter dårlig kundeservice; salgsavdelingen er veldig grei og fair å forholde seg til, og mekanikerne er fantastisk flinke, serviceinnstilte og får ting unnagjort på en skikkelig måte! Derimot har jeg ikke mye fint å si om han som har hovedansvaret for garanti/reklamasjon i kundemottaket...

Hvilken bil er det du har sett deg ut nå Patrick? ;) Mottar gjerne en PM 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...
  • 10 months later...

Hmm.. Snart ett år siden det har vært aktivitet her.. Jeg for min del syns det er vedig trasig at klubben bare ble med tanken til slutt :(

Har virkelig lyst til å komme igang igjen med dette, men jeg klarer det ikke på egenhånd, vi hadde noen fine treff med flotte biler og interessante folk :) For min del datt jeg helt bort etter M5'en var solgt..

Jeg er fortsatt glad i BMW og kommer helt sikkert til å være det til jeg avgår..

Det Troms trenger er folk som har energi, tid og lyst til å drive dette framover :)

Er det forresten noen igjen her inne som brukte å være på treff? har også hørt om ett annet forum der de er mer aktive på den fronten, men jeg aner ikke hva det heter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fortsatt interessert, er bare en stund siden jeg har hatt BMW'n min på veien.. :)

Men nå er den forhåpentligvis snart på veien igjen, samt jeg har jo kjøpt meg en til en nå.

Sistnevnte blir nok garasjestøver en stund til, men satser uansett på mer aktivitet til sommeren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

BMWCCN er fortsatt oppegående den. Avdeling Troms har vel aldri vært offisielt oppe å gå, men alle de andre underavdelingene er der fortsatt også.

Den har bare blitt en del mer anonym uten et bra forum.

Selv er jeg fortsatt her oppe, med flere "biler" en noen gang, bare ikke så ofte.

Har fortsatt lyst å snakke med Lensmann, og en som pleier å skrape skøytebane på elva her hvert år. For å høre om det er mulig å utvide aktivitetene noe. Men har blitt med tanken, for har så mye å gjøre.

Har vel fortsatt forslag til avdelingspatchen på fil her et sted også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
BMWCCN er fortsatt oppegående den. Avdeling Troms har vel aldri vært offisielt oppe å gå, men alle de andre underavdelingene er der fortsatt også.

Den har bare blitt en del mer anonym uten et bra forum.

Selv er jeg fortsatt her oppe, med flere "biler" en noen gang, bare ikke så ofte.

Har fortsatt lyst å snakke med Lensmann, og en som pleier å skrape skøytebane på elva her hvert år. For å høre om det er mulig å utvide aktivitetene noe. Men har blitt med tanken, for har så mye å gjøre.

Har vel fortsatt forslag til avdelingspatchen på fil her et sted også.

Last den opp om du finner den :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...