verticalescape Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 Kaffe er aldri feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan E-28 Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 Men det hender at det kommer inn lastebiler i løpet av ettermiddag/natta. Og de hadde ikke kontroll på hvor de parkerte. Så mulig det plutselig stod noe midt på plassen på Lørdag. Var der en tur i dag, og de skulle flytte det de kunne ut til kanten. Men desverre var det en kunde som hadde parkert midt på plassen, og glemt å levere nøklene Den står en del i veien, men det var fortsatt mulighet til å se om vi fikk plass rundt. Men nok om det, nå er det tilbake å vaske bil. cs i Heggelia i morra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 22, 2008 Forfatter Share Skrevet August 22, 2008 Ja vi får kjøre ett skikkelig TOG nedover dit i morgen, så får vi se! Ja jeg er akkurat kommet inn fra vaskingen.... puhh... må vel ut å polere nå... å så kanskje "shine" E39 også.... må vel stille med 2 biler?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 hehe ja får komme utfor porten nå, vi er så flinke å strekke senger ;p jeg stiller med en ganske skitten bil, iogmed at jeg har ca. null tid til overs... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 22, 2008 Forfatter Share Skrevet August 22, 2008 hehe ja får komme utfor porten nå, vi er så flinke å strekke senger ;p jeg stiller med en ganske skitten bil, iogmed at jeg har ca. null tid til overs... Det går bra, vi har vaskeslange, bøtte å bilshampo svamp, så du får møte litt før så du får "shine" den litt.... 1130 kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan E-28 Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 Så ut som det stod en sort E60 M5 på Joker'n i kveld. Hadde ikke gjort noe om den svinget innom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 Har hørt at det skal gå en i lavangen, men om det stemmer vet jeg ikke Tok du ikke bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet August 23, 2008 Share Skrevet August 23, 2008 Går en sort E60 M5 her på Finnsnes Jeg og Cato har avgang Finnsnes rett etter 11. Blitt tynnet ut i de blåhvites rekker avd. Finnsnes det siste året. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 23, 2008 Forfatter Share Skrevet August 23, 2008 Ja da er jeg på tur bortover å koke kaffe.. +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet August 23, 2008 Share Skrevet August 23, 2008 Synd jeg ikke kunne komme. Jeg skal hente meg ny bil så det får bli neste gag folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528i Skrevet August 23, 2008 Share Skrevet August 23, 2008 ble vist hefta fra å komme jeg irriterende... men håper dere har tatt mange bilder og slenger inn her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minivafle Skrevet August 23, 2008 Share Skrevet August 23, 2008 Det var et stilig lite treff litt usikker på hvor mange det ble tilslutt. Her er noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet August 23, 2008 Share Skrevet August 23, 2008 Må si at det ble mer folk enn jeg trodde Bra oppmøte på en liten plass Takk til alle som blir med på BMWCCN Avd Troms Tror dette kan og kommer til å vokse godt i Troms nå Skal få lagt ut bilder når jeg finner kabelen til datan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 23, 2008 Forfatter Share Skrevet August 23, 2008 Ja det her va KANON bra, en stor takk til alle som kom, Andselv Trafikkskole for lokalene og utstillingsplass, samme til Istind Profil, Scania for at vi fikk låne plassen til Autoslalom..Glemte Politiet som lot oss få stå i Gågata på Bardufoss EDIT: Jan for Autoslalom som D.C.V har skrevet lengre ned!!!!!! Nice work, å at det kom JENTER!! Flotters! Å flott at det kom MASSE folk fra Narvik, og Tromsø.... SUPREME!! Hyggelig å møte dere alle! håper vi sees snart igjen! Mere bilder kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 23, 2008 Forfatter Share Skrevet August 23, 2008 Her er noen fler bilder..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå