Torek Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 Kan du være så snill og legge ut et bilde av kjerra med sorte de lykter? Har så lyst til å se hvordan den ser ut med det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 Så godt som perfekt e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet August 8, 2008 Forfatter Share Skrevet August 8, 2008 Jeg har ett bilde som jeg har på sorte DE lykter og sota blinkers, kan legge det opp snart, må bare sende det fra mobilen til mailen min først....på jobb... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet August 8, 2008 Forfatter Share Skrevet August 8, 2008 mobilbilder... Har gul film på sprederene så gadd ikke ta av den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 hvorfor ikke gule lys??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 Synes faktisk denne bilen kledde gule lykter istede for sorte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 det der en serriøst den fineste E30 jeg noen gang har sett! kjempe fin på bilder men mye bedre i vikeligheten;) behold de gule lyktene, de passer fint med den blå fargen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet August 9, 2008 Forfatter Share Skrevet August 9, 2008 hvorfor ikke gule lys??? Var en som spurte om jeg hadde noen bilder med sota lykter, så jeg bare la opp noen mobilbilder jeg hadde tatt for en stund tilbake,men de gule står trygt på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 9, 2008 Share Skrevet August 9, 2008 Gule lykter var MYE penere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 ex Skrevet August 9, 2008 Share Skrevet August 9, 2008 Vet ikke helt jeg, gir meg liksom litt guffen assosiasjon til en del mindre vellykkede doninger fra frankrike for en del år tilbake. De var også veldig glad i gule lamper. Men for all del, ikke ta dette som kritikk av bilen. Den ser jo ut som en strøken miss norge kandidat. (men har vel en misstanke om at denne blir brukt også) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet August 9, 2008 Forfatter Share Skrevet August 9, 2008 Vet ikke helt jeg, gir meg liksom litt guffen assosiasjon til en del mindre vellykkede doninger fra frankrike for en del år tilbake. De var også veldig glad i gule lamper.Men for all del, ikke ta dette som kritikk av bilen. Den ser jo ut som en strøken miss norge kandidat. (men har vel en misstanke om at denne blir brukt også) Har hørt det samme før og jeg gir like langt faen i det hver gang, om folk synes gule lamper er frankrike å peugot, hehe bryr meg ikke sålenge jeg liker det. Hehe, hvorfor misstanke?? Klart den blir brukt, det skal brukes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet August 9, 2008 Share Skrevet August 9, 2008 Tilbake til gult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 9, 2008 Share Skrevet August 9, 2008 gule lykter på denne er spot on! \:D/ rå bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 9, 2008 Share Skrevet August 9, 2008 Er enig med folket at det ble bra med gule lykter. Dessuten skiller bilen seg litt ut i forhold til alle andre E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 Gule lykter ser helt riktig ut ja Nydelig blåfarge. Tøff bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå