Gå til innhold

Photosession! 99% ferdig utvendig! [Bildetung!]

ChrZZ
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lekre bilder! Du er flink ChrZZ.

Skal frontspoilern sitte sånn som den gjør? Ser ut som den vipper litt nedover i bakkant.

I know, I know.. :( Omtrent "alle" på E46fanatics.com (hvor den leppen er litt mer kjent) nevner at den sitter feil på.

Tingen er at den er limt på, OG at jeg tror ikke det var mulig rikke den såpass mye opp som den mangler (ca 1,5cm). Den satt nemlig MEGET godt på når den til slutt smatt på.

Diggbar den der gett... eneste jeg syns er "feil" er blinklysa dine foran. syns de "bryter" lyktene på en måte

Hmmm... Enig enig, MEN hva slags forslag har du da? Btw, hvis du ikke har noen til din bil, så har jeg en salgstråd med blinklys til DIN bil :)

Denne bilen har blitt vel gjennomført og helt fantastisk. Nydelige bilder også. Har du oversikt over hvor mye ca det har kommet på å realisere drømmeutseende..? :)

Hmmm.. Skal komme en takstmann fra forsikringsselskapet snart og taksere stylingen og alt annet ekstrautstyr jeg har satt på. Det kommer da til å bli taksert for ca 45-50 000,-. Og dette er da før jeg har begynt med lyden innvendig ;)

Alle dere andre

Takker takker! :) Det varmer. :) Vet at den ennu ikke er heeeelt ferdig, og at den har sine skjønnhetsfeil, men jeg er nu glad i den :)

Men ja, BIL er en hobby jeg har, og FOTO er en hobby jeg har. :) Moro moro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ærlig talt ikke. sliter med å finneblinklys til min også... syns det er manko på pene blinklys foran til e46... har ikke fått med meg at du har en salgstråd med coupe blinklys jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker takker! :)

Hmmm.. var nok ikke ute og fartet der da gitt.. Hvordan ser bilen din ut btw? Jeg pleier som regel bare å blinke til BMW-er som jeg ser er stylet. Dvs, dem kan jo komme med angeleyes originalt, så er litt teit å blinke til alle på 50 år med kone og labrador ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...