Gå til innhold

Min første BMW (E91 320dAT)

yoshi
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

Jeg har ikke vært så mye på forumet i det siste...

Har vært litt opptatt med andre ting...

(*host* Ducati *host*)

Men nye bilder av bilen har jeg planlagt lenge, men den har ikke vært så ren pga været osv, men nå til uka skal bilen poleres igjen så da skal jeg få tatt noen skikkelige bilder. (også på avstand av fronten...) :)

Men uansett, kan anbefale sort grill på sort E91.

Passer veldig bra. Har ikke angret ett sekund!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers har jeg bestilt time for å tone ned rutene (neste uke)...

Blackline-baklykter og Super Bright White LED pærer til Angel Eyes har jeg liggende hjemme, men trenger hjelp med å montere disse da jeg ikke har lyst til å gjøre noe feil som forårsaker mer utgifter ;)

Så hvis det er noen som kan dette i Oslo-området, og kunne hjulpet meg så hadde jeg blitt veldig glad! (Send meg en PM!)

Stemningsbilde:

0jiibmgafch9n6d2upcp.jpg

Hvor har du kjøpt disse LED angel eyes dine...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempepent, du burde ikke gjøre noe mere med bilen dersom du ikke har tenkt til å dra den helt ut med ditten og datten. Utrolig nok liker jeg E91 best slik du har den der, pen og diskre og så original som mulig. Kanonlekkert! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har du kjøpt disse LED angel eyes dine...?

De pærene som er på det bildet er faktisk originale, men jeg har erstattet disse med noen pærer som jeg kjøpte hos GS Bildeler i Oslo.

Disse lyser mye hvitere, men synes ikke like godt i dagslys.

Har ikke rukket å tatt bilde av de enda... :/

Men skal legge ut bilde så fort jeg har fått gjort det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger på ytterligere et par spørsmål...

Hvor kjøpte du felgene?

Til hvilken pris?

Holmen AS Bilgummiverksted (Bryn, Oslo) skaffet disse for meg til en hyggelig pris ;)

Kan absolutt anbefales. Jeg fikk veldig bra service.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempepent, du burde ikke gjøre noe mere med bilen dersom du ikke har tenkt til å dra den helt ut med ditten og datten. Utrolig nok liker jeg E91 best slik du har den der, pen og diskre og så original som mulig. Kanonlekkert! 8)

Takk! :)

Er meget fornøyd med bilen slik den er nå jeg også.

I hvert fall utseendemessig.

Ellers har jeg litt planer om DEFA WarmUp eller Ebersprächer før vinteren setter inn... men må se det litt ann med tanke på hva som er mest hensiktsmessig. Samtidig så må lommeboka tåle det..

Tar gjerne i mot flere tips fra folk om diverse oppgraderinger osv som kan gjøres :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar gjerne i mot flere tips fra folk om diverse oppgraderinger osv som kan gjøres :)

Ser at eksostuten din er ganske tam og kjedelig. 2007 modellen fikk jo et kromrør som er skrudd fast utenpå det røret du har. Jeg har det liggende etter at jeg byttet til Hartge eksos. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...