RoaldJ Skrevet August 6, 2008 Share Skrevet August 6, 2008 hehe.. sku ønske jeg hadde slik arbeidslyst. unner folk som får ting gjort når de har tinga liggende.. har masse liggende til min bil nå, men har ikke arbeidslysta til å sette det på.. by the bay.. den ble myyye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yoshi Skrevet August 6, 2008 Forfatter Share Skrevet August 6, 2008 Det hjelper veldig at jeg kun har hatt bilen i to uker... Får lyst til å gjøre alt med en gang Men jeg innser at jeg er nødt til å roe det hele litt ned etter hvert, med hensyn til lommeboka... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 6, 2008 Share Skrevet August 6, 2008 Normalt liker jeg ikke sorte nyrer på BMW, men så veldig bra ut på din bil . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet August 6, 2008 Share Skrevet August 6, 2008 Kjenner til den "lommebok følelsen". Er fort gjort å svi av for mye penger på bil.. Oppgraderinger er farlig moro Jeg synes du har gjort alt riktig så langt. Sorte nyrer ble meget bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjerkis Skrevet August 16, 2008 Share Skrevet August 16, 2008 hadde vært kjekt med et bilde av fronten på litt avstand med den nye grillen. vurdeter svart gril selv men må se hvordan det ser ut først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yoshi Skrevet August 17, 2008 Forfatter Share Skrevet August 17, 2008 Jeg har ikke vært så mye på forumet i det siste... Har vært litt opptatt med andre ting... (*host* Ducati *host*) Men nye bilder av bilen har jeg planlagt lenge, men den har ikke vært så ren pga været osv, men nå til uka skal bilen poleres igjen så da skal jeg få tatt noen skikkelige bilder. (også på avstand av fronten...) Men uansett, kan anbefale sort grill på sort E91. Passer veldig bra. Har ikke angret ett sekund! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E93, nå E63:-) Skrevet August 17, 2008 Share Skrevet August 17, 2008 Ellers har jeg bestilt time for å tone ned rutene (neste uke)...Blackline-baklykter og Super Bright White LED pærer til Angel Eyes har jeg liggende hjemme, men trenger hjelp med å montere disse da jeg ikke har lyst til å gjøre noe feil som forårsaker mer utgifter Så hvis det er noen som kan dette i Oslo-området, og kunne hjulpet meg så hadde jeg blitt veldig glad! (Send meg en PM!) Stemningsbilde: Hvor har du kjøpt disse LED angel eyes dine...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tool Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 Henger på ytterligere et par spørsmål... Hvor kjøpte du felgene? Til hvilken pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 Meget pent etter oppdateringene! Er jo rett å slett perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 Kjempepent, du burde ikke gjøre noe mere med bilen dersom du ikke har tenkt til å dra den helt ut med ditten og datten. Utrolig nok liker jeg E91 best slik du har den der, pen og diskre og så original som mulig. Kanonlekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 Skifte til LED pærer eller pærer generellt. Demonter innerskjermene, det var det jeg kom frem til var enklest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yoshi Skrevet August 20, 2008 Forfatter Share Skrevet August 20, 2008 Hvor har du kjøpt disse LED angel eyes dine...? De pærene som er på det bildet er faktisk originale, men jeg har erstattet disse med noen pærer som jeg kjøpte hos GS Bildeler i Oslo. Disse lyser mye hvitere, men synes ikke like godt i dagslys. Har ikke rukket å tatt bilde av de enda... :/ Men skal legge ut bilde så fort jeg har fått gjort det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yoshi Skrevet August 20, 2008 Forfatter Share Skrevet August 20, 2008 Henger på ytterligere et par spørsmål...Hvor kjøpte du felgene? Til hvilken pris? Holmen AS Bilgummiverksted (Bryn, Oslo) skaffet disse for meg til en hyggelig pris Kan absolutt anbefales. Jeg fikk veldig bra service. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yoshi Skrevet August 20, 2008 Forfatter Share Skrevet August 20, 2008 Kjempepent, du burde ikke gjøre noe mere med bilen dersom du ikke har tenkt til å dra den helt ut med ditten og datten. Utrolig nok liker jeg E91 best slik du har den der, pen og diskre og så original som mulig. Kanonlekkert! Takk! Er meget fornøyd med bilen slik den er nå jeg også. I hvert fall utseendemessig. Ellers har jeg litt planer om DEFA WarmUp eller Ebersprächer før vinteren setter inn... men må se det litt ann med tanke på hva som er mest hensiktsmessig. Samtidig så må lommeboka tåle det.. Tar gjerne i mot flere tips fra folk om diverse oppgraderinger osv som kan gjøres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 20, 2008 Share Skrevet August 20, 2008 Tar gjerne i mot flere tips fra folk om diverse oppgraderinger osv som kan gjøres Ser at eksostuten din er ganske tam og kjedelig. 2007 modellen fikk jo et kromrør som er skrudd fast utenpå det røret du har. Jeg har det liggende etter at jeg byttet til Hartge eksos. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå