316 Skrevet August 12, 2008 Skrevet August 12, 2008 Kule bilder, men her er et fototips. Når du tar bilder uten blitz, så bør du bruke Av mode med størst mulig blender (dvs minst mulig f-tall) og ikke Tv mode slik du har gjort her med unødvendig lang lukkertid på 1.6 sek som gir uskarke bilder. Når du er på bimmers bør du konsentrere deg om å kommentere bilen (og-eller dama) i stedet for bildene, i hvertfall i første omgang. Både bilen og dama er pene nok til å drite i at bildene er ditt og datt.
ingard Skrevet August 12, 2008 Skrevet August 12, 2008 Kule bilder, men her er et fototips. Når du tar bilder uten blitz, så bør du bruke Av mode med størst mulig blender (dvs minst mulig f-tall) og ikke Tv mode slik du har gjort her med unødvendig lang lukkertid på 1.6 sek som gir uskarke bilder. Når du er på bimmers bør du konsentrere deg om å kommentere bilen (og-eller dama) i stedet for bildene, i hvertfall i første omgang. Både bilen og dama er pene nok til å drite i at bildene er ditt og datt. Er flere her som er interessert i fotografering
Springsteen Skrevet August 12, 2008 Skrevet August 12, 2008 Hadde ikke vært så kjekt her inne hvis alle bare la ut bilder tatt i motlys med mobiltelefon.. Foto er gøy! Tar alle tips jeg kan få..
Fredrik Skrevet August 12, 2008 Skrevet August 12, 2008 Er flere her som er interessert i fotografering Ja... og bedre bilder av biler og damer er det ingen som har vondt av...
Der Barockengel Skrevet August 12, 2008 Skrevet August 12, 2008 [Når du er på bimmers bør du konsentrere deg om å kommentere bilen (og-eller dama) i stedet for bildene, i hvertfall i første omgang. Det er en generell regel at dersom trådstarter ikke ber om å få kommentarer med konstruktiv kritikk, så skal man la det være, så sånn sett har du et poeng. Imidlertid - og det er et sånt et her - så har trådstarter hevet listen betraktelig med den siste bildeserien - parkeringshus er et teknisk krevende sted å få gode bilder. Derfor kan et velment og fagmessig godt tips være et viktig steg videre på veien til ennå bedre bilder - og det er vel noe vi alle ønsker. I tillegg skal vi huske at E.H.D faktisk er en av de forumdeltakerne som har maktet å oppnå anbefalinger i andre fora for sin medvirkning i dette forumet: Strøkne BMW-bilder tatt av bilentusiast! Dersom jeg hadde postet en bildetråd på bimmers.no, hadde E.H.D vært en av de første jeg hadde håpet slang innom og tilbød sine synspunkter - og her har han faktisk vist interesse nok til å laste ned bilder for å se på EXIF-informasjonen, og komme med nyttige råd. Folk som gjør forumet bedre bør vi ta godt vare på. Forhåpentligvis ser vi ennå flere flotte bilder på forumet i tiden framover, både fra HappyHenke, fra E.H.D - og fra mange andre.
HappyHenke Skrevet August 13, 2008 Forfatter Skrevet August 13, 2008 Takk til alle som har kommentert bildene Jeg setter stor pris på tips angående kamerabruk, ettersom jeg er rimelig fersk når det gjelder å ta bilder i dårlig lys. Takk E.H.D Med denne nye kunnskapen skal dere ikke se bort ifra at det kommer nye og bedre bilder i nærmeste fremtid Inntil da, kos dere med disse
bjerkis Skrevet August 13, 2008 Skrevet August 13, 2008 Kjempe flotte både bilen og damen Fikk konkuranse bjerkis her inne nå Hehe Ser ikke akkurat på dette som noe konkuranse akkurat. skulle vært flere som hadde damer som stilte opp. Jeg synest hvertfall damer og bil gjør seg godt sammen Pene bilder foresten HappyHenke
HappyHenke Skrevet August 13, 2008 Forfatter Skrevet August 13, 2008 Kjempe flotte både bilen og damen Fikk konkuranse bjerkis her inne nå Hehe Ser ikke akkurat på dette som noe konkuranse akkurat. skulle vært flere som hadde damer som stilte opp. Jeg synest hvertfall damer og bil gjør seg godt sammen Pene bilder foresten HappyHenke Hehe, kanskje vi har startet en ny trend.. Hadde vært kult! Og takk for alle kommentarene Inspirerer oss til å ta flere bilder.
Fredrik Skrevet August 13, 2008 Skrevet August 13, 2008 Og takk for alle kommentarene Inspirerer oss til å ta flere bilder. Keep up the good work... bare vær klar over at slike bilder har en tendens til å ende over hele nettet...
Dr_S Skrevet August 13, 2008 Skrevet August 13, 2008 Se her ja! Den hekkdiffuser'n der er godkjent! Og original ikke minst!
HappyHenke Skrevet August 14, 2008 Forfatter Skrevet August 14, 2008 Se her ja! Den hekkdiffuser'n der er godkjent! Og original ikke minst! Damen kjører den samme stilen som bilen, clean og orginalt
vetu03 Skrevet August 18, 2008 Skrevet August 18, 2008 Kjempe flotte både bilen og damen Fikk konkuranse bjerkis her inne nå Hehe Ser ikke akkurat på dette som noe konkuranse akkurat. skulle vært flere som hadde damer som stilte opp. Jeg synest hvertfall damer og bil gjør seg godt sammen Pene bilder foresten HappyHenke Ja, skulle vært det vettu... Er jo litt morsomt det da... Foresten pen dame og pene bilder happyhenke...
HappyHenke Skrevet August 18, 2008 Forfatter Skrevet August 18, 2008 Kjempe flotte både bilen og damen Fikk konkuranse bjerkis her inne nå Hehe Ser ikke akkurat på dette som noe konkuranse akkurat. skulle vært flere som hadde damer som stilte opp. Jeg synest hvertfall damer og bil gjør seg godt sammen Pene bilder foresten HappyHenke Ja, skulle vært det vettu... Er jo litt morsomt det da... Foresten pen dame og pene bilder happyhenke... Takk takk hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå