Ryan Skrevet August 3, 2008 Share Skrevet August 3, 2008 Har nå hatt bmw ei stund og jeg har seriøst aldri møt noen ikke engang jenter som synes bmw er grei eller ok. enten så digger de bmw(kul rånebil) eller kalle de visse ting som jeg kanskje ikke skal skrive her. hehe Så jeg lurer litt på hvorfor folk enten liker bmw eller ikke. hehe noen som har noen smarte løsninger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet August 3, 2008 Share Skrevet August 3, 2008 Jeg mener de som hater bmw har ikke råd selv å er misunnelig. De som liker det har enten råd eller har litt sunn fornuft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet August 3, 2008 Share Skrevet August 3, 2008 vet hva du mener.. spesielt ihugga volvo fans mener at bmw suger osv osv... klarer ikke å forstå logikken i det, men sånn er det. mennesker er forskjellig vettu... Ei venninne av meg mente at volvo er så mye bedre enn bmw. Grunnen til det er at om man bytter motor eller trimmer motorene i en volvo så kan de gå drit bra. også om man monterer effektanlegg så blir det rå lyd. Derfor var volvo bedre enn bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet August 3, 2008 Share Skrevet August 3, 2008 Jepp like enkelt/vansklig svare på som hvorfor folk er så forsjellig til hva de liker. Noen liker mora andre datteren. Neida, ingen smarte løsninger annet enn folk er forsjellig og noe skal vi vel krangle litt om også tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryan Skrevet August 3, 2008 Forfatter Share Skrevet August 3, 2008 hehe sant det. synes bare det er så ekstremt når det gjelder bmw.. hehe helt sant volvo gjennen er nok de som hater bmw mest.. det har jeg merka veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet August 3, 2008 Share Skrevet August 3, 2008 prøver selv å se på det beste i alle merker, og hva de gjør som er bra osv. Men jeg favorisere bmw i dueller på top gear/fifth gear og slike ting selvfølgelig;) hehe Må innrømme at jeg er å finne på audi treff og slikt på rudskogen. mest for å se på banekjøring, men også for å glo på de sinnsyke turbo bygga som det florerer av på slike stevner... Tror det er viktig å ha øynene åpne for alle biler. Hittils så finnes det ikke ett eneste merke som har den perfekte oppskrifta på sine biler. I mine øyne vel og merke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet August 4, 2008 Share Skrevet August 4, 2008 Her er det også en stor volvofan som mener at bmw suger fordi at de ikke klarer å holde seg på veien og har ræva kjøreegenskaper.. Vil tro de har bedre kjøreegenskaper enn volvo 240. Da jeg sendte han en link der en nyere volvo dro av veien å taka unnskylte han seg med at tyskerne lager understellet på nye volvoer og av volvo selv bare lager karosseriet. Skal legges til at det er en litt snodig type.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet August 4, 2008 Share Skrevet August 4, 2008 Dem aller fleste må bite i det sure eplet å innrømme at BMW er herlig å kjøre.. Vært borti fler som har mått det.. Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryan Skrevet August 4, 2008 Forfatter Share Skrevet August 4, 2008 sant det. finnes jo mange fine biler.. og jeg vudere faktisk å kjøpe en audi a 3 nå. men det er bare fordi jeg synes min bmw bruker litt mye.. men ellers er bmw bare herligt å kjøre og lyden er bare sexy.. er bare å hive på noen fine felger så er de skamm fine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet August 4, 2008 Share Skrevet August 4, 2008 Audi er fine biler.. Broder`n kjøpte A6 1,8t.. Knall bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet August 4, 2008 Share Skrevet August 4, 2008 en jeg jobber sammen med likte ikke bmw, pga at de var vanskelige å skru på, spes e30. de nye hadde dårlige kjøreegenskaper, og dårlig kjøre komfor, uten unntak av model. de var ikke noe pene, og klompette. å gjett, jodda, toførr fyr! skal sies at samme person, sier han har pocket bike, som er trimma, som han har kjørt i 160km/t med, da turte han visstnok ikke mer, og han mente den var god for nesten 250km/t, og den spant ut alle gira, iallefall opp tel 160 da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet August 4, 2008 Share Skrevet August 4, 2008 Jeg mener de som hater bmw har ikke råd selv å er misunnelig. De som liker det har enten råd eller har litt sunn fornuft. Så du var misunnelig og hadde ikke råd til den mercedesen jeg kjørte i helga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 4, 2008 Share Skrevet August 4, 2008 Jeg vet ikke om noe mer dumt enn når noen sier at de hater et bilmerke... man kan da ikke på generelt grunnlag hate 1,5 tonn med stål og fire hjul... eller bare fordi det f.eks står BMW på panseret. Det er nok imaget bilen signaliserer folk hater, men hvilket image man har bestemmer man til en stor grad heldigvis selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet August 4, 2008 Share Skrevet August 4, 2008 Jeg vet ikke om noe mer dumt enn når noen sier at de hater et bilmerke... man kan da ikke på generelt grunnlag hate 1,5 tonn med stål og fire hjul... eller bare fordi det f.eks står BMW på panseret. Det er nok imaget bilen signaliserer folk hater, men hvilket image man har bestemmer man til en stor grad heldigvis selv... Hmm... Hvorfor hater jeg sierra og volvo 240 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 4, 2008 Share Skrevet August 4, 2008 Hmm... Hvorfor hater jeg sierra og volvo 240 da? Det må du jo nesten spørre deg selv om... er det f.eks noen du ikke liker som kjører Sierra eller 240 ? Både Sierra og 240 satte standarden for mellomstore familiebiler da de kom på markedet for hhv. 26 og 34 år siden... så direkte dårlige biler var de ikke (mrk. at jeg skriver i fortid)... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå