Gå til innhold

noen som vet hvorfor folk enten liker bmw eller hater bmw?

Ryan
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe. Detta måtte komme opp en gang. Men ja. Sant som dere sier. Volvo eiere spess har en tendens til å hate BMW mer enn alle andre. Har hatt det litt gøy på nettby med å kødde med 240eiere da. Var blant anna en kar som skreiv på det ene bildet av 328en til Carlhaakon at det var pakkisbil og alt mulig piss. Så kødda litt med han da. Hehe. Hvis dere går på profilen hans og ser på bildene så finner dere mye bra. Søk på profilen min og "Xzi". Han har lagt igjen noen fine beskjeder på bildene av bimmer'n. Men ja. Sånn som istad. kjørte ut fra nabolaget og kom ut på veien. Der møter jeg en Volvo 850 med ung sjåfør som glaner no fryktelig på meg før han gir gjernet. Jeg la meg pent og pyntelig ut på veien og kjørte pent og tenkte "idiot" :P Så er tydeligvis noe disse Volvo eierne absolutt skal bevise. Har e36 og prøver å holde den mest mulig original i og med at det er en individual bil. Eneste jeg har endra på er rustfritt simmons eksos anlegg og andre innstigslister. Har også InPro AE(disse ser nærmest originale ut så det er jo greit nok) + noen litt mørkere blinklys. Mulig det kanskje blir senk etterhvert og. Men er hvertfall ikke blant de med Cosworth-style vinge, masse chrom etc :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Videre sa jeg at jeg hadde slitt ut to dekk i sommer og var på jakt etter nye. Da lurte han på om jeg hadde vurdert regumierte dekk. Snakk om å være bevisst på kjørekomfort og kjøreglede :D

He-he - sist jeg var innom et dekkverksted, skulle bilen rett foran meg, en ny Hyundal, ha sitt første sett vinterdekk - regummierte piggfrie dekk. :shock: Med så stor forskjell på hva folk mener er viktig - og riktig - sier vel bombastiske utsagn om BMW mer om dem som står bak utsagnene, enn de sier om BMW.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting jeg har lagt merke til, er at på mange nettsteder som Nettby og Facebook skriver alltid jenter i alderen 14 - 16 år tiing som:

BMW er best<3 BMW er kult<3 osv... litt morsomt :)

Babe Magnet on Wheels.

Min far har aldri eid BMW, men etter at han fikk prøve E46'n da jeg kjøpte den forandret han mening bråfort. Da var det rett hjem og se etter en BMW, helst stasjonsvogn da av praktiske årsaker, men uansett :wink: Blir nok en BMW på han etter hvert og. Han kjører forøvrig en Volvo S90 3.0, r6, som jeg syntes er en god bil...

Det er noe med kjørefølelsen/kvalitetsfølelsen til BMW som gjør den så bra, uten at det helt uten videre er så lett å komme opp med gode argumenter som overbeviser folk. Eneste er at de bør prøve en, før de uttaler ting som drittbil, pakkistralle osv.

Av alle biler jeg har prøvd, er det BMW som ligger mitt hjerte nærmest. Derfor jeg kun har eid BMW. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, ja dette er noe jeg har tenkt på en del.

F.eks på jobben blir jeg stadig vekk mobba for å kjøre en pakkistralle, men sannelig så fort jeg får en av dem på enmanshånd så får jeg bare skryt av hvor fin bil jeg har osv.

En dag jeg skulle kjøre en av mine kollegaer hjem var det ikke måte på hvor skryt jeg fikk av bilen. Snedige greier.

Også fadern har fraråda meg å kjøpe BMW i alle år pga. høy forsikring høye driftskostnader osv, men alt dette gikk over når jeg handla E46n.

Da ble han klar over at dette ikke helt stemte, for å si det sånn så har han en opprusta MB W210 E220CDI 2000mod. med masser av kostbare problemer til en stadighet mens min 98 mod. E46 har verken rust eller på langt nær like mye problemer.

Morro var det også da modern satt på første gangen da hun ut av det blå ivrig utbrøt: Hør på den lyden da! og steroen var avslått for å si det sånn :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, ja dette er noe jeg har tenkt på en del.

F.eks på jobben blir jeg stadig vekk mobba for å kjøre en pakkistralle, men sannelig så fort jeg får en av dem på enmanshånd så får jeg bare skryt av hvor fin bil jeg har osv.

En dag jeg skulle kjøre en av mine kollegaer hjem var det ikke måte på hvor skryt jeg fikk av bilen. Snedige greier.

Hehe, dette er så kjent! Jobber som sagt på anlegg, og anleggsfolk skal være så tøffe i kjeften uansett tema. Og når det snakkes om bil roper å skriker folk om hvor pakkis å elendige biler BMW er.

Kommer vi inn fra lunsjbrakka, og praten fortsetter på tomannshånd viser det seg at enkelte både har hatt BMW, ønsker seg det eller kunne godt tenkt seg det. Har enda ikke hørt noen som har prøvd en av bilene mine uten å få kun lovord om kjørefølelse og motor.

Jeg bruker sjeldent å snakkes stygt om ett bilmerke, når jeg veit at vedkommende jeg snakker med har det merket bil. Orker ikke synke så lavt.

Men uansett merkevarer, musikk eller bil. Det er ensomt på toppen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å kverulere her,men det har aldri hett pakkistralle,men kebabtralle :lol:

Det er mange teite kallenavn på biler som liksom skal være negative.Jeg kjører riskoker som mange ville kallt den.Hva er galt med å koke ris igrunn :?::?::?::lol:

Da må du komme å fortelle det til gutta på jobben får det har de tydeligvis ikke fått med seg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...