Hyggmaister Skrevet August 5, 2008 Skrevet August 5, 2008 Oioioi oi oioioi oioioi oioi oioioi Var jo som å bytte 318 med en turboladda m3
kim@etnorgeikrig.com Skrevet August 5, 2008 Skrevet August 5, 2008 Dette er jo som å reise noen år tilbake, kan ikke huske sist de var så kjapt..
Gunnar Skrevet August 5, 2008 Forfatter Skrevet August 5, 2008 Det er godt å høre! Det eneste som er synd nå er at nå er det hele tre forskjellige servere som kan feile og lage krøll for oss, men sånn får det bare være. hva er spesifikasjonene på disse sørverene dere bruker da ? Det er to dual Xeon-servere (web og SQL) og en gammel AMD T-bird til opplastings/bildeserver.
Steffan C Skrevet August 5, 2008 Skrevet August 5, 2008 Dette virker bedere ja, supert jobba Gunnar & wabby .
jensemann23 Skrevet August 5, 2008 Skrevet August 5, 2008 jepp! Mye mye raskere. Fantastisk deilig:) Jeg er avhengig av bimmers:p
Stonescream Skrevet August 5, 2008 Skrevet August 5, 2008 tar litt tid å få sespons, men selve lastinga går fort. fra 316 til m5
Dr_S Skrevet August 5, 2008 Skrevet August 5, 2008 Enig med han over meg. Men det vil vel gå raskere etterhvert?
hagenisse Skrevet August 5, 2008 Skrevet August 5, 2008 Fra M52 til M42 når det gjelder respons tenker jeg vi sier!
Fredrik Skrevet August 5, 2008 Skrevet August 5, 2008 Fra M52 til M42 når det gjelder respons tenker jeg vi sier! Et eller annet forteller meg at du begynner å bli litt lei av M52 motoren din... er du klar for en ny M42 motor eller kanskje en S14 motor ?...
hagenisse Skrevet August 5, 2008 Skrevet August 5, 2008 Hadde vært noe, men det koster nok mer enn det smaker. Er nok bedre å lære seg kjøre og handle M coupe..
Samaraiuz Skrevet August 5, 2008 Skrevet August 5, 2008 Ja nå ser det ut til å ha blitt forbedret betraktelig ja:D:D:D
Astri Skrevet August 5, 2008 Skrevet August 5, 2008 Ja vil sei det var bedre, men hadde litt problemer med bildeopplastinga.
Gunnar Skrevet August 5, 2008 Forfatter Skrevet August 5, 2008 tar litt tid å få sespons, men selve lastinga går fort.fra 316 til m5 Det er nok litt fordi spørringene (og dataene) går over internett mellom de to maskinene, før det serveres ut til oss. Det er omvei de luxe, men eneste løsning for the time being. Det tar liksom litt tid å få kontakt, og så går datastrømmen fint. Det gjelder for hver spørring. Akkurat den delen er mye kjappere når databasen kjøres lokalt. Men dette er uansett første forsøk, så vi har ikke hatt så mye last før nå. Merker det begynner å bli litt nå. Er først nå vi kan begynne å se på hvor det stopper og få tunet det inn litt. Det er mye innstillinger for å finne riktig oppsett. Ja vil sei det var bedre, men hadde litt problemer med bildeopplastinga. Hmm.. funker fint her:
Astri Skrevet August 5, 2008 Skrevet August 5, 2008 ja ett og ett bilde går bra, men da jeg skulle laste opp max antall bilder så ble de 2-3 første sånn error bilder.
Fredrik Skrevet August 5, 2008 Skrevet August 5, 2008 Men dette er uansett første forsøk, så vi har ikke hatt så mye last før nå. Merker det begynner å bli litt nå. Er først nå vi kan begynne å se på hvor det stopper og få tunet det inn litt. Det er mye innstillinger for å finne riktig oppsett. Jeg opplever ikke bimmers nå som vesentlig mye tregere enn f.eks prosjektplassen.no og den tjenesten er jo webbasert så det holder. Slik bimmers er nå er forumet under alle omstendigheter veldig mye raskere enn på lenge... nå har jeg faktisk vært pålogget en hel kveld (for første gang på over 7-8 måneder)...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå