Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...
  • 6 months later...
  • 5 months later...
  • 4 years later...
Skrevet

Litt unødvendig å bringe opp ein 4 år gammal tråd, men no for tiden e det eg som eige denna. Står i garasjen og har vel stått der i 2 år (om ikkje det er 3 :P )
Fått montert M50B25, sport skinnstoler og skal få kompressor og 5-bolts understell. I tillegg til komplett M-tech2 :)

Skrevet

Litt unødvendig å bringe opp ein 4 år gammal tråd, men no for tiden e det eg som eige denna. Står i garasjen og har vel stått der i 2 år (om ikkje det er 3 :P )

Fått montert M50B25, sport skinnstoler og skal få kompressor og 5-bolts understell. I tillegg til komplett M-tech2 :)

få link til bilen da! :D

• 10 years later...
Skrevet

Eg kjøpte denna E30'en i november 2010. Den står demontert no, men eg ska montera det tidlegare omtalte 5-bolts understellet, nytrekt E30 M3 interiør og S54 med tilhøyrande girkasse når eg e ferdig med rustsveisinga.

Fins da interesse for ein prosjekt-tråd på bilen? 🤔😅

IMG_9049.JPG

Skrevet
1 time siden, Eystein Ose skrev:

Nei prosjekttråd er helt unødvendig. Kan ikke forstå at du vurderer dette..

Eg veit ke du tenke om saken 😄

Skrevet
3 timer siden, RF91 skrev:

Eg kjøpte denna E30'en i november 2010. Den står demontert no, men eg ska montera det tidlegare omtalte 5-bolts understellet, nytrekt E30 M3 interiør og S54 med tilhøyrande girkasse når eg e ferdig med rustsveisinga.

Fins da interesse for ein prosjekt-tråd på bilen? 🤔😅

IMG_9049.JPG

Jaa, kjør på med tråd. Alltid gøy å følge med på, selvom prosjekt drar ut i tid. 😁😁😍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...