badsha Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 gratulerer! savner mine nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 Og da rasker jeg på for å ønske til lykke før tråden blir stengt og henvist til tulletråden: Et dobbelt sett med gratulasjoner til deg. Tror R. Andersen konsekvent bare stenger mine "OT" tråder Uansett GRATULERER Har selv tvillinggutter på 3 1/2 år. Viktig med rutine på stell osv, gjør det mye lettere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 Gratulerer så mye... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet August 7, 2008 Share Skrevet August 7, 2008 Og da rasker jeg på for å ønske til lykke før tråden blir stengt og henvist til tulletråden: Et dobbelt sett med gratulasjoner til deg. Tror R. Andersen konsekvent bare stenger mine "OT" tråder Uansett GRATULERER Har selv tvillinggutter på 3 1/2 år. Viktig med rutine på stell osv, gjør det mye lettere. Finnes vel litt takhøyde for slike gladnyheter regner jeg med skaper god stemning med slikt. For trådstarter er jo dette ett av livets høydepunkter, og jeg personlig kjenner at jeg blir glad inni meg når jeg hører om slikt... Sier kanskje litt om folks forhold til bimmers også. det at han ville dele det med oss på forumet:) Sender høylytte gratulasjoner fra sarpsborg til den nybakte far Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 Gratulerer Margeir! Har selv akkurat fått bekreftet at nr 2 kommer i januar og at jentungen da får en lillebror. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 GRATULERER!!!!!! Blir de atpåtil like bilinterresserte som deg og madamen lover dette særs bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 grattulerer med dobbelt opp =) du får inn her og handle litt du da http://www.cafepress.com/bimmers#baby Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 grattulerer med dobbelt opp =)du får inn her og handle litt du da http://www.cafepress.com/bimmers#baby gratulere håper du med åren får dem inn som medlemer her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 Tvillingsgratulasjoner fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margeir Skrevet August 8, 2008 Forfatter Share Skrevet August 8, 2008 Jeg takker så mye, føler oss SÅ HAPPY Og kona mi hilser og sier takk og ja vi skal oppdra di til å elske BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 Gratulerer Fikk selv en jente den 02.08 og kusinen til samboeren min fikk en jente for en time siden. 08.08.08 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå