morteym Skrevet August 14, 2008 Skrevet August 14, 2008 Må jo borre noen hull i skivene samtidig da, også sage noen striper.
BRIO Skrevet August 14, 2008 Skrevet August 14, 2008 Må jo borre noen hull i skivene samtidig da, også sage noen striper. God idé Det er nok flere av disse stylistene som hadde hoppet på det forslaget
Der Barockengel Skrevet August 14, 2008 Skrevet August 14, 2008 De derre plastikk deksla over kalippern må da være brann farlige?? Jeg tror neppe den aktuelle kundegruppen har tenkt seg på bane. Nei, jeg tror heller den aktuelle kjøpergruppen kunne ha endt opp med smeltende plasthjulkapsler etter å ha kjørt ned fra en middels norsk fjellovergang. Så siden plasthjulkapsler er ut , er det bra det finnes andre ting å smelte.
drturbo Skrevet August 15, 2008 Skrevet August 15, 2008 Sånn? Her snakker vi rallycross tror jeg.....
vetu03 Skrevet August 24, 2008 Skrevet August 24, 2008 Hehe, hva får man ikke kjøpt da... Tror dette er sånn styling som står på masse polske biler;)
mAZE Skrevet August 24, 2008 Skrevet August 24, 2008 Sånn? Her snakker vi rallycross tror jeg..... Det stemmer nok det. Vi bruker slike bremser på rallycross-bilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå