Dr_S Skrevet August 18, 2008 Share Skrevet August 18, 2008 ":1fxf7nhd] ":1fxf7nhd]60/40 nedfellbare bakseter Dette er vel det jeg har savnet flest ganger. Skiposen er jo 0 verdt... Det er bare å kjøpe en Touring først som sist... Must ...resist... touring! Not ....that.... old! Si "old" engang til, så ser du på den under her Sorry for OT, chrzz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 18, 2008 Share Skrevet August 18, 2008 hmm, nå fikk jeg nesten litt lyst på touring 330I(!) selvfølgelig vel. nok OT. Har troa på at Chrzz kommer til å få denne også fjong og fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 18, 2008 Share Skrevet August 18, 2008 Jeg synes E46'en der ser gammel ut jeg..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doG Skrevet August 18, 2008 Share Skrevet August 18, 2008 BMW´s data forteller at den bruker gjennomsnitlig 0,92 liter/mil ved kjøring på motorvei i Tyskland. Dette er nok det forbruket som passer best med grisekjøring i Norge. Min 330d ligger på rundt det forbruket hvis man leser computeren, men får vel snart ta en manuell test nå når jeg har hatt bilen en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet August 19, 2008 Forfatter Share Skrevet August 19, 2008 har du solgt den andre!? wtf... jaja... forventer at denne blir like bra! Hehe. Alt til sin pris, vettu Denne skal nok bli BEDRE ja M3-front, Strassentech-leppe, M-tech II bakfanger, carbondiffuser, en eller annen spoiler, og 4x eksos ut bak Gratulerer med ny bil, ChrZZ! Denne ser ut til å være en gromvogn, og jeg bare antar at du med tid og stunder (og såklart økonomi?) blir å gjøre denne minst like fin som den forrige E46'en din Til helga får jeg sannsynligvis tatt en titt på gammelbilen din, det gleder jeg meg virkelig til Takker takker! Ja, du får si i fra når du har fått sett på den da! Fredrik: Jeg tok det ikke negativt Sammenliknet med en 330i, osv, så har jo denne et drømmeforbruk ja! Nydelig motor, og faktisk en deilig sekserlyd når man gir på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 Enig i alle planene dine, bortsett fra det med 4 utblås bak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet August 19, 2008 Forfatter Share Skrevet August 19, 2008 Bare M3 og M5 dette hører hjemme på? Merkelig! Syntes da at en bil med (etterhvert) 230hk+++ kan forsvare det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 Jo, hadde BMW laget E46 M3 sedan så hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet August 19, 2008 Forfatter Share Skrevet August 19, 2008 Høhø Vi får nu se da. Jeg har skapt underverker før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 Nå har jeg fire blås ut bak selv, så jeg sitter litt i glasshus, men syns dieselskyene som står ut bak er et større problem ifht. fire blås enn effekten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet August 19, 2008 Forfatter Share Skrevet August 19, 2008 Bah! Dere er begge misunderlige på motoren min Hehe. Neida Men ja, dieselskuene er ikke noe pen nei, men allikevel, så kommer den omtrent bare når man gir på en god del. Men jeg syntes nu at dette her blir SKAMRÅTT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 Ikke hør på hva bensinfolket mener.. Kjør på med 4-rørs eksos, det kommer til å bli kanonlekkert! Dieselsky eller ei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 Må vel si meg enig med Saltkjelen, du får bare passe på å ha pussekluten med deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet August 19, 2008 Share Skrevet August 19, 2008 Gratulerer, gratulerer! Manuelle gir også.... Det må være god respons i denne bilen med den motoren og manuelle gir. Synes både 530d og 730d går greit da med automat. En lettere bil med manuell må være helt rått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet August 19, 2008 Forfatter Share Skrevet August 19, 2008 Gratulerer, gratulerer!Manuelle gir også.... Det må være god respons i denne bilen med den motoren og manuelle gir. Synes både 530d og 730d går greit da med automat. En lettere bil med manuell må være helt rått. Takker takker Går da greit den ja, men nu kommer jeg fra en 316i også Den veier 1595kg inkl fører. Vet ikke helt hvor 530DA og 730DA er på vekten jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå