Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Simkort E39 integrert tlf.

Bestillte tvillingsim, men funker ikke på bilen som er tysk import, må vel ha et spesial simkort, noen som vet hvor jeg får tak i det?

Skrevet

Hva legger du i gammelt simkort? Vi sender ut i fullsize der du kan dytte ut den lille om du ikke trenger fullsize.

-Bjørn

edit: Vi er ventelo :) Tenkte litt mye jobb nå.

Skrevet

Tror de fleste av oss sender ut fullsize ;).

Men problemet er at disse gamle telefonene av en eller annen grunn sliter med å lese nyere simkort i leseren under telefonen foran i bilen.

Modulen bak i bagasjerommet skal derimot fint klare de nye ;)

Skrevet

Har også en følelse av at dette er forskjellig for de forskjellige telefonene. Hadde vært kult å få kartlagt skikkelig en gang for alle hva som passer hvor med tvillingkort fra de større leverandørene osv. Men høres ut som en litt kronglete jobb å få til.

Skrevet

Dere er velkommen til å teste sim kort i min. PM om det er ønskelig.

Jeg har hvertfall aldri hatt problemer med noen simkort i 5ern. Har da den stoooooore tlf i midtarmlene foran med kort leser under den.

Har nå nytt Netcom kort, hadde før Telenor kort fra sommern 07 før dette.

Begge var tvillingkort.

Tror heller det er slitt simkort leser som er problemet....? Evt må det være forskjellige versjoner av den da?

Skrevet

Bruk kortleser bak den tar nye kort uten problemer.

Har prøvet minst 15 forsjellige kort fremme uten hell helt til jeg fant ut att det er en leser bak i bilen og. DEN VIRKER :-)

Mange tråder om dette problemet her inne

• 4 months later...
Skrevet

Jeg kjøpte nettopp nytt tvillingkort til men 00' e38 idag. Monterte fullsize fremme under telefonen.

Regner med dere dytter kortet skikkelig inn vel? Bare sånn at jeg har spurt... :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...