ReiRud Skrevet August 23, 2008 Skrevet August 23, 2008 får vel dele MIN mening jeg og da.. 1: diesel...alle dieselmotorer uansett merke 2: compakt <-- design 3: baur cab som nevnt tidligere i tråden, hvordan legge skam på en bmw
Halvor89 Skrevet August 23, 2008 Skrevet August 23, 2008 Det som er fort gjort med sånne diskusjoner er at folk tar seg nær av det fordi de kjører den og den bilen. Så det er jo litt synd da men. Men sånn som det ble nevnt tidligere her med at det var en som ikke syns noen av bila som kom av samlebåndet på BMW var perfekte. Hva med m3 f.eks. Syns du virkelig at de bilene må gjøres masse med for å bli så mye bedre? Personlig mener jeg at har du en bil i den klassen der, så gjør du mest mulig for å holde det originalt og prioriterer vedlikehold isteden. Skulle jeg f.eks bygd meg en e36 m3 turbo, så tror jeg aldri jeg hadde tatt en original en og bygd noe ut av den. Da ville jeg heller fått tak i kanskje en sliten 316, 320 eller noe og bygd den opp fra bånn slik at jeg hadde visst at alt ble helt 100 Og bare for å nevne til slutt. Av og til lurer jeg på hva noen av de på andre sia av grensa driver med. Satt på blocket.se istad. Da så jeg en med en m3 gt som hadde hivi på "onepiece" angeleyes. Du gjør ikke slikt med en sånn bil vettu :@ ;p
Springsteen Skrevet August 23, 2008 Skrevet August 23, 2008 Nummererte eksemplarer etc må holdes helt orginale, men personlig synes jeg ikke det er så nøye om noen endrer noe på M-bilene sine, dog innenfor rimelighetens grenser. Poenget mitt er egentlig at en personlig touch ofte gjør mye. Det er ikke gøy å ha lik bil som naboen etc. Og ja, en M3/5 er en fin, bra, tøff (osv.) bil, men den trenger ikke være fredet fordet. De er tross alt ikke så uvanlige (med mulig unntak av de eldre utgavene).. Har foreksempel ikke sett noe klager på bui_johnny's E46 M3
Superbeetle Skrevet August 23, 2008 Skrevet August 23, 2008 Var vel jeg som var ute og skrev det ja...hehe.. Mener ikke drastiske endringer. One piece lykter hører jo ikke hjemme på verken 316 el M3 Gt.. Men hadde jeg kjøpt en 2008 E92 M3, så hadde jeg nok ville hatt den litt lavere, litt andre felger, tonete ruter, en leppe foran gjerne etc.. Men ville ikke gjort noe som ikke førte til at den kunne tilbakeføres til org stand Dette ble gjerne litt OT.. Ang mindre heldige Bmw modeller, så syntes jeg e46 facelift med org fanger(den med de små runde grøftelysene) er fæl
Springsteen Skrevet August 23, 2008 Skrevet August 23, 2008 Var vel jeg som var ute og skrev det ja...hehe..Mener ikke drastiske endringer. One piece lykter hører jo ikke hjemme på verken 316 el M3 Gt.. Men hadde jeg kjøpt en 2008 E92 M3, så hadde jeg nok ville hatt den litt lavere, litt andre felger, tonete ruter, en leppe foran gjerne etc.. Men ville ikke gjort noe som ikke førte til at den kunne tilbakeføres til org stand Dette ble gjerne litt OT.. Ang mindre heldige Bmw modeller, så syntes jeg e46 facelift med org fanger(den med de små runde grøftelysene) er fæl I utgangspunktet prøvde jeg å forklare meningen med ditt innlegg
Halvor89 Skrevet August 23, 2008 Skrevet August 23, 2008 Hehe. Ja. Men sånn som på Gjøvik da, faktisk. Her går det for øyeblikket INGEN e36 m3er såvidt jeg veit. Går en helt ny (E92?) og en e46 + noe e30. Men INGEN e36. Derfor det er litt aktuelt for meg om dagen
eriklepe Skrevet August 23, 2008 Skrevet August 23, 2008 1.e53 2.e60(u facelift el. mtech) 3. e88 ( ser ikke bra ut fra siden-synd, siden det blir eneste cab med softtop utenom e64 da.)
Kjennern Skrevet August 23, 2008 Skrevet August 23, 2008 Akkurat nå så jeg er ikke så fryktelig imponert over E39 med M57B30 motorn.
Hofmeister-Knick Skrevet August 23, 2008 Forfatter Skrevet August 23, 2008 Akkurat nå så jeg er ikke så fryktelig imponert over E39 med M57B30 motorn. Dårlige erfaringer?
Kjennern Skrevet August 23, 2008 Skrevet August 23, 2008 Akkurat nå så jeg er ikke så fryktelig imponert over E39 med M57B30 motorn. Dårlige erfaringer? Kan vel ikke nekte på det http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=82983 Er sikkert min egen skyld at det har tatt så lang tid bare. Men har ikke hatt lyst til å bare sette den på verksted å la takstameteret løpe heller. Så er vel mer ren frustrasjon over bilen akkurat nå at jeg ikke liker den Så når den blir OK igjen så er vel alt bare gull og grønne skoger tenker jeg.
Titansilber Skrevet August 24, 2008 Skrevet August 24, 2008 Så er vel mer ren frustrasjon over bilen akkurat nå at jeg ikke liker den Så når den blir OK igjen så er vel alt bare gull og grønne skoger tenker jeg. Forstår godt frustrasjonen din, må jo være kjedelig å aldri finne ut av det. Har lest om bilen din her før, og håper ikke min M57D30 vil oppføre seg like dårlig. Det er vel bensin som gjelder kanskje
Odd-M Skrevet August 24, 2008 Skrevet August 24, 2008 Ut fra kjørte kilometer har jeg hatt mye mer problem med BMW's bensinmotorer enn dieselbørsa jeg har nå.
jon///M Skrevet August 24, 2008 Skrevet August 24, 2008 1. e46 compact 2. z1 3. z3 cab 4. x3 5. bauer cab 6. nyere 7 serie (usiikker på modellbet.) 7. 4 dørs 1 serie
Hofmeister-Knick Skrevet August 25, 2008 Forfatter Skrevet August 25, 2008 Jeg blir alltid litt spent når jeg ser en fin e60 mtech, for så å se at det er en 520d/i. Jepp, det er akkurat det jeg mener! Og typisk så har eieren montert 6-er grill og byttet til endestuss med to rør. Det er for meg også bare en manifestasjon på at eieren egentlig ikke er fornøyd med å bare ha en 4-er under panseret!
Hofmeister-Knick Skrevet August 25, 2008 Forfatter Skrevet August 25, 2008 Akkurat nå så jeg er ikke så fryktelig imponert over E39 med M57B30 motorn. Dårlige erfaringer? Kan vel ikke nekte på det http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=82983 Stemmer det, jeg har sett i tråden din før. Misunner deg ikke denne situasjonen. Frustrende vil jeg tro!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå