Reef89 Skrevet September 22, 2008 Forfatter Share Skrevet September 22, 2008 Noen nye bilder:) 318i motor heve oppi for øyeblikket, syns den går bedre nå jeg?:s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 Det der er ihvertfall en 318I M43 med 118hk Is motoren har aldri blitt produsert med 1 kam. Med 1 kam har du kun 8 ventiler og ingen Is motor. Det ble tidligere skrevet at 318is ikke ble produsert som annet enn class II i 4-dørs utgave. Dette stemmer ikke helt da den også ble levert som vanlig sedan ihvertfall med m44 motoren. En kompis av meg hadde en original 96 mod 318is sedan. Og den var ikke ombygd og ingen class 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 22, 2008 Forfatter Share Skrevet September 22, 2008 Det der er ihvertfall en 318I M43 med 118hk Is motoren har aldri blitt produsert med 1 kam. Med 1 kam har du kun 8 ventiler og ingen Is motor. Det ble tidligere skrevet at 318is ikke ble produsert som annet enn class II i 4-dørs utgave. Dette stemmer ikke helt da den også ble levert som vanlig sedan ihvertfall med m44 motoren. En kompis av meg hadde en original 96 mod 318is sedan. Og den var ikke ombygd og ingen class 2 Men ett lite spm. hvorfor går denne motoren raskere/bedre aks. enn is motoren da? merket med engang jeg hev denne i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 Kanskje IS-motoren var rævkjørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 Det der er ihvertfall en 318I M43 med 118hk Is motoren har aldri blitt produsert med 1 kam. Med 1 kam har du kun 8 ventiler og ingen Is motor. Det ble tidligere skrevet at 318is ikke ble produsert som annet enn class II i 4-dørs utgave. Dette stemmer ikke helt da den også ble levert som vanlig sedan ihvertfall med m44 motoren. En kompis av meg hadde en original 96 mod 318is sedan. Og den var ikke ombygd og ingen class 2 Men ett lite spm. hvorfor går denne motoren raskere/bedre aks. enn is motoren da? merket med engang jeg hev denne i. Da har du enten hatt en ødelagt is motor eller en motor som ikke er is. har du bilde av is motoren som sto i bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 22, 2008 Forfatter Share Skrevet September 22, 2008 Det der er ihvertfall en 318I M43 med 118hk Is motoren har aldri blitt produsert med 1 kam. Med 1 kam har du kun 8 ventiler og ingen Is motor. Det ble tidligere skrevet at 318is ikke ble produsert som annet enn class II i 4-dørs utgave. Dette stemmer ikke helt da den også ble levert som vanlig sedan ihvertfall med m44 motoren. En kompis av meg hadde en original 96 mod 318is sedan. Og den var ikke ombygd og ingen class 2 Men ett lite spm. hvorfor går denne motoren raskere/bedre aks. enn is motoren da? merket med engang jeg hev denne i. Da har du enten hatt en ødelagt is motor eller en motor som ikke er is. har du bilde av is motoren som sto i bilen? har ikke det nå da den står på låven til en bekjent, men fant ett bilde på nette av den motoren: det har heller aldri vert noe tull med den. Noen har sagt at min akser bedre p.g.a jeg har autom. og derfor full kraft heletiden, men det er bare blitt sagt da:P og jeg merker selv når jeg sitter på med kompiser som har orgi. IS at det går ikke noe bedre en 318i, heller ikke 6eren. Jeg gir faen bilen går og jeg er fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 Noen nye bilder:) Pen front, men kan du lakke nettingen svart? pliiis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 23, 2008 Forfatter Share Skrevet September 23, 2008 Noen nye bilder:) Pen front, men kan du lakke nettingen svart? pliiis Nja meningen var egentlig å ta på den orginale svarte nettingen i midten, men da jeg ble nedstemt av folke tok jeg heller denne, syns den passer og med tanke på farge på bilen og synlighet, syns svart blir litt sjenert ser ut som det mangler noe der, men det er min smak da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 fin front, men sort grill, sort netting og bremsekanaler istedenfor netting tror jeg vil hjelpe mye, grillen kan kanskje beholdes krom.. men engangsnettingen må vekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 Er jo nettopp det "sjenerte" stuket om er tøft. Gangster er mye tøffere enn bling. Det at den går bedre vil jeg tro har med skamkjørt ismotor å gjøre, M43 er ihvertfall skamdau... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 23, 2008 Forfatter Share Skrevet September 23, 2008 Måtte ta noen bilder av meg å en kompis som nettopp har fått seg E46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 Gamle vinterbilen til en i Grimstad det der. Liten verden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 24, 2008 Forfatter Share Skrevet September 24, 2008 Gamle vinterbilen til en i Grimstad det der. Liten verden... hmm... selger bodde i haugesund. vinter bil var det ikke sier han, vinter dekk kan heller ikke bilen ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 mulig flere enn 1 eier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 25, 2008 Forfatter Share Skrevet September 25, 2008 mulig flere enn 1 eier? ja det var jo akkurat det:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå