Rao Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Fantastisk bil ! Er jo nesten for spesiell å kjøre med til vanlig ... Har forresten samme frontfanger og bakluke selv, og bilen sitter helt klart bedre klistret til bakken i høy fart (på bekostning av toppfarten selvfølgelig.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2009 RaO: Jeg tenkte en del på det før jeg kjøpte bilen, men alternativet var å kjøpe en bil som var "kjipere". Bruker den uansett ikke så mye Må lage en liten bildetråd med bilen din da? Så du mener du merker forskjell på m3 og csl-optiken? Tok et par bilder med tlf i dag også. Det blir flere forfra-bilder når bilen er senka, og flere bakfrabilder når eksosen er på. Er ikke så stolt av de tynne pipene som fremdeles står på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 Nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 må ned litt mer foran ja men se så tøffe bildene var uten all blurringa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Dette er drømmebilen min, akuratt slik som en M3 E46 skal være. You`re one lucky guy! Må låve og gi meg et pip når du skal selge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwlukas Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Fantastisk bil !Er jo nesten for spesiell å kjøre med til vanlig ... Har forresten samme frontfanger og bakluke selv, og bilen sitter helt klart bedre klistret til bakken i høy fart (på bekostning av toppfarten selvfølgelig.) Er det montert kompressor på blilen din? Du må legge inn bilder så vi får se=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2009 Samtlige prosjekter på bilen har blitt utsatt. Lei av å vente på deler. Eksosen er ihvertfall sendt fra Italia. Understellet skulle vært på nå, men det har blitt utsatt pga han som skulle hjelpe meg å montere det og stille det inn ble syk. Har i det minste satt på nye bremseklosser foran i dag. Performance Friction Z-rated. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Dette er drømmebilen min, akuratt slik som en M3 E46 skal være.You`re one lucky guy! Må låve og gi meg et pip når du skal selge om han skal selge, så blir det til meg - så ikke prøv deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Den fargen der er bare helt utrolig lekker. Garantert en av de absolutt råeste fargene noen gang! Så du er heldig som har ett slikt smykke morteym Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander-bmw Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 bytte bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 "Race ready"-klosser og du lurer på hvorfor de lager litt lyd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Flere som har vært i gamle byen i fredrikstad i dag altså? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2009 Har begynt å montere senkesettet, men blir ikke ferdig på en stund pga jeg måtte bestille nytt topplager på ene siden. Ingen som har på lager i Norge, noe som er artig når bilen står jekka opp Jobben går ganske bra bortsett fra det, enklere enn jeg trodde. Synes det er veldig artig å skru på en slik bil, det er bare sjarm å dulle litt med den ute i det fine været.. Her er en liten teaser: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Hehe ja en kamerat av faren min har sånne klosser på sin M3 tror jeg Kjører på ringen flere ganger i året å di klossene biter visst GODT!! Å holder lenge... men før di blir skikkelig varme så høres det nesten ut som mann kjører uten klosser nesten hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Råeste fargen og råeste E46'n her til lands ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå